Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margreet schreef:Ik mis de optie "geen van beide".
Ik vind ze allebei een dom model hebben. Welk paard heeft er nou zo'n rechte rug?
Op deze jongen zullen ze wel passen:
. Ik vind het altijd zo grappig, bij ons op een kakstal rijden ze dus allemaal met de Anky (voor de originaliteit
), en tijdens de les moeten ze allemaal afstappen om dat ding goed te leggen. Al die paarden hebben ook allemaal van die randen achter het pad van het schuren. En maar zeggen dat het goed ligt en dan de pads super zijn
.
Maar als je er toch 1 wilt hebben, je mag mijn nieuwe model ankypad wel kopen
Kersenrood en slechts een keer of 5 gebruikt
Alane schreef:ik zie juist dat de voorgevormde dekjes achter gaan zakken en dan juist geplooid onder het zadel terecht komen.
1 pad had de neiging om naar achteren te schuiven maar na 1 X wassen was dat over.
Ik heb ook de rambopads en die zijn ook recht maar liggen perfect onder het zadel.
die nieuwe pad van HH wil ik ook nog proberen
Bij horseplaza kon ik die namelijk niet vinden 
) 
astridastrid schreef:Al die paarden hebben ook allemaal van die randen achter het pad van het schuren. En maar zeggen dat het goed ligt en dan de pads super zijn.
Ik vind ze allebei een dom model hebben. Welk paard heeft er nou zo'n rechte rug?
Mee eens! Ik heb een paard met een hele hoge schoft en dat kan bij haar gewoon niet goed zitten
Bovendien vind ik ze niet eens mooi
Orchid schreef:
Trouwens een ankypad onder een springzadel?![]()
![]()

Orchid schreef:Mm zo te horen houd ik het dan wel bij de goedkope shabrakjes....die kun je lekker afwisselen, want ze zijn veel goedkoper![]()
Trouwens een ankypad onder een springzadel?![]()
![]()

Breitling schreef:Mijn paard is idd plat en rond (zo rond als een tonnetje) Maar wel vind ik dat als hij gewassen is hij een stuk beter ligt, in het begin zijn ze heel stug en vormen ze niet mee, maar na een keer wassen word hij veel zachter en vormt hij wel goed mee, Ik trek hem ook altijd de kamer in en dat zit na het rijden nog steeds goed omhoog
ook vind ik het ideaal dat ze zo goed zweet op nemen!

Iedereen had t nieuwe model, maar ik vind die vierkante wel aparter. En ben zeker niet van plan een nieuwe witte te kopen