Wij zijn maar met zijn 2en en dat is ideaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BillyJean schreef:Ik sta zelf op Manege Kennemergaarde, het is best een drukke manege, de binnenbak is inderdaad veel bezet maar de buitenbak is erg goed en altijd te berijden.(nooit druk) Ik ben een recreatieruiter en rij alleen in de duinen, binnen 5 minuten zit ik op een ruiterpad door Duin en Kruidberg zo de Kennemerduinen in. Een geweldig natuurgebied zonder auto's brommers en honden! Ik sta daar nu 3 jaar en ben nog steeds zeeeeer tevreden. Het sfeertje is meer dan goed, de paarden worden zeer goed verzorgd, staan tot hun knieeen in het stro, nou zo kan het wel weer ik maak nu reclame geloof ik, maarja ben ook superenthousiast!
ynskje21 schreef:Naast manege kennemergaarde is ook nog een pensionstal... hofstede duin en kruidberg heet die- Leuke stal , wel veel paarden maar kunnen allemaal het hele jaar door naar buiten en apart op weitjes staan...
Cindyt schreef:Hoi Teriema!!!! (nieuwe mamma)
Hoe gaat het????? Ook alles goed met de kleine?
Op zich gaat het idd wel goed met Sandra, maar die blubber waar ze in staan vind ik zo erg... ze zit helemaal onder, en omdat ze nog steeds laag in rang staat, kan ze ook niet op het droge gedeelte staan tussen andere paarden....
Op zich zou ik wel terug willen bij vd peet, maar sandra werd zo vertrapt in de kudde... elke keer als ze wou eten was het stress in die schuur....
teriema schreef:Cindyt schreef:Hoi Teriema!!!! (nieuwe mamma)
Hoe gaat het????? Ook alles goed met de kleine?
Op zich gaat het idd wel goed met Sandra, maar die blubber waar ze in staan vind ik zo erg... ze zit helemaal onder, en omdat ze nog steeds laag in rang staat, kan ze ook niet op het droge gedeelte staan tussen andere paarden....
Op zich zou ik wel terug willen bij vd peet, maar sandra werd zo vertrapt in de kudde... elke keer als ze wou eten was het stress in die schuur....
Hier alles goed!
Met Joostje ook.
Ik had ook altijd het idee dat het met Sandra wel goed ging in de kudde. Er zijn er die het slechter hebben, de friezen en Ivy komen nog steeds de loopstal niet in.
Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde met dat het niet ging, dat ze door de kudde te dominant zou worden naar jouw toe? Maar dat was het dus niet.
Ben je er op voor uit gegaan met je vervoer, aangezien je ook verder weg naar stallen kijkt? Ze hadden het eerder in het topic ook over de stal van Wouter de vries. Ik heb gekeken bij het pad er staat geen nummer aan de weg. Het is op de zijlweg, op de hoek met de randweg zit een mercedes dealer daar naast ligt een pad, er staat aan de straatkant een bord met een slak er op om het tempo met je auto aan te geven. Als je dat pad af rijdt kom je bij de stal.
Wat ik ook zat te denken, maar daar zou je eens brutaal aan moeten bellen. Op de elswoudlaan aan het einde is een groot weiland waar altijd 1 pony staat, er woont een oud vrouwtje, misschien wil die er wel een pension paardje bij. Vroeger stond de haflinger van Kas er ook.
Succes, hou je me wel op de hoogte!
teriema schreef:Ze is toch niet met lang blond haar die Gypsy gisteren deed?
Dan stond ik met Maikel bij haar aan de balk, toen Maikel stond te eten.
Dressage19 schreef:teriema schreef:Ze is toch niet met lang blond haar die Gypsy gisteren deed?
Dan stond ik met Maikel bij haar aan de balk, toen Maikel stond te eten.
Ow en als ik het woensdag geweten had dan had ik wel even praatje gemaakt, maarja ik moet eerst weer de kat uit de boom kijken natuurlijk![]()
Dressage19 schreef:
Ow en als ik het woensdag geweten had dan had ik wel even praatje gemaakt, maarja ik moet eerst weer de kat uit de boom kijken natuurlijk![]()
Dressage19 schreef:[Waarom niet?
Jaa dat ben ik wel.. Ik zag je vandaag ook nog met je schattige kindje
[/quote]
Cindyt schreef:Haha, nou Joost is ook wel erg schattig hoor!!!!!
Dus ik begrijp het best!
Ik heb echt zin om terug te komen! Ik mis het echt!