Bloemendaal/zandvoort/ vogelenzang en manege de Bokkedoorns

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: Bloemendaal/zandvoort/ vogelenzang en manege de Bokkedoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:26

Op de meeste stallen met meer dan 5 personen wordt er geroddeld. Je moet net mazzel hebben wie je mede stalgenoten zijn.

Wij zijn maar met zijn 2en en dat is ideaal Ja . Ik merk wel als ik ergens anders kom hoeveel er geroddel wordt en ik denk dat je dat altijd houd.

sannaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:39

gelukkig heb ik daar bij ons (ruckert) nog helemaal NIETS van gemerkt. Iedereen is even aardig, behulpzaam maar niet bemoeierig. Ideaal.

Cindyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 17:17

Hoi!!!

Overal zijn er wel mensen die zich met dingen bemoeien Lachen heb ik nu ook haha

Maar bij vd peet mag ik heel veel mensen en ik mis het daar toch wel hoor! Die mooie weilanden, lekkere paddock..... en een stuk luxer dan wat ik nu gewend ben Lachen
Dus ik ga zeker terug wanneer het financieel weer kan... ik hoop dat het kan wanneer de paarden weer naar de weilanden gaan, dat is een stuk makkelijker voor Sandra (wat wennen betreft)...

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 21:14

BillyJean schreef:
Ik sta zelf op Manege Kennemergaarde, het is best een drukke manege, de binnenbak is inderdaad veel bezet maar de buitenbak is erg goed en altijd te berijden.(nooit druk) Ik ben een recreatieruiter en rij alleen in de duinen, binnen 5 minuten zit ik op een ruiterpad door Duin en Kruidberg zo de Kennemerduinen in. Een geweldig natuurgebied zonder auto's brommers en honden! Ik sta daar nu 3 jaar en ben nog steeds zeeeeer tevreden. Het sfeertje is meer dan goed, de paarden worden zeer goed verzorgd, staan tot hun knieeen in het stro, nou zo kan het wel weer ik maak nu reclame geloof ik, maarja ben ook superenthousiast!

Uhm sorry, alle vooroordelen over Kennemergaarde daargelaten .... die buitenbak is ronduit slecht! Heb nu een paar keer gezien dat ie bijna blank stond en ik vind dat je dat voor dat geld tegenover je pensionners niet kunt maken!

Groetjes

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 20:07

Ja toen wij er waren stond de bak achter de binnenmanege ook blank maar de bak ernaast (de grootste) niet. Maargoed het is er zoiezo veeeel te druk.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 20:12

Uhm sorry, alle vooroordelen over Kennemergaarde daargelaten .... die buitenbak is ronduit slecht! Heb nu een paar keer gezien dat ie bijna blank stond en ik vind dat je dat voor dat geld tegenover je pensionners niet kunt maken!

Groetjes[/quote]

ha nog een medestander. OK dan! Misschien moet ik maar eens vragen of ik daar de waterbak mag oefenen voor het sgw seizoen weer begint
Nagelbijten / Gniffelen

ynskje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 22:37

Naast manege kennemergaarde is ook nog een pensionstal... hofstede duin en kruidberg heet die- Leuke stal , wel veel paarden maar kunnen allemaal het hele jaar door naar buiten en apart op weitjes staan...

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 23:04

ynskje21 schreef:
Naast manege kennemergaarde is ook nog een pensionstal... hofstede duin en kruidberg heet die- Leuke stal , wel veel paarden maar kunnen allemaal het hele jaar door naar buiten en apart op weitjes staan...

Zijn we ook geweest Haha! Prachtige stal idd alleen 1 probleem: een meterslange wachtlijst Huilen

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:21

Cindyt schreef:
Hoi Teriema!!!! (nieuwe mamma Haha! )

Hoe gaat het????? Ook alles goed met de kleine?

Op zich gaat het idd wel goed met Sandra, maar die blubber waar ze in staan vind ik zo erg... ze zit helemaal onder, en omdat ze nog steeds laag in rang staat, kan ze ook niet op het droge gedeelte staan tussen andere paarden....
Op zich zou ik wel terug willen bij vd peet, maar sandra werd zo vertrapt in de kudde... elke keer als ze wou eten was het stress in die schuur....

Hier alles goed!
Met Joostje ook.

Ik had ook altijd het idee dat het met Sandra wel goed ging in de kudde. Er zijn er die het slechter hebben, de friezen en Ivy komen nog steeds de loopstal niet in.

Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde met dat het niet ging, dat ze door de kudde te dominant zou worden naar jouw toe? Maar dat was het dus niet.

Ben je er op voor uit gegaan met je vervoer, aangezien je ook verder weg naar stallen kijkt? Ze hadden het eerder in het topic ook over de stal van Wouter de vries. Ik heb gekeken bij het pad er staat geen nummer aan de weg. Het is op de zijlweg, op de hoek met de randweg zit een mercedes dealer daar naast ligt een pad, er staat aan de straatkant een bord met een slak er op om het tempo met je auto aan te geven. Als je dat pad af rijdt kom je bij de stal.

Wat ik ook zat te denken, maar daar zou je eens brutaal aan moeten bellen. Op de elswoudlaan aan het einde is een groot weiland waar altijd 1 pony staat, er woont een oud vrouwtje, misschien wil die er wel een pension paardje bij. Vroeger stond de haflinger van Kas er ook.

Succes, hou je me wel op de hoogte!

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-05 00:11

teriema schreef:
Cindyt schreef:
Hoi Teriema!!!! (nieuwe mamma Haha! )

Hoe gaat het????? Ook alles goed met de kleine?

Op zich gaat het idd wel goed met Sandra, maar die blubber waar ze in staan vind ik zo erg... ze zit helemaal onder, en omdat ze nog steeds laag in rang staat, kan ze ook niet op het droge gedeelte staan tussen andere paarden....
Op zich zou ik wel terug willen bij vd peet, maar sandra werd zo vertrapt in de kudde... elke keer als ze wou eten was het stress in die schuur....

Hier alles goed!
Met Joostje ook.

Ik had ook altijd het idee dat het met Sandra wel goed ging in de kudde. Er zijn er die het slechter hebben, de friezen en Ivy komen nog steeds de loopstal niet in.

Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde met dat het niet ging, dat ze door de kudde te dominant zou worden naar jouw toe? Maar dat was het dus niet.

Ben je er op voor uit gegaan met je vervoer, aangezien je ook verder weg naar stallen kijkt? Ze hadden het eerder in het topic ook over de stal van Wouter de vries. Ik heb gekeken bij het pad er staat geen nummer aan de weg. Het is op de zijlweg, op de hoek met de randweg zit een mercedes dealer daar naast ligt een pad, er staat aan de straatkant een bord met een slak er op om het tempo met je auto aan te geven. Als je dat pad af rijdt kom je bij de stal.

Wat ik ook zat te denken, maar daar zou je eens brutaal aan moeten bellen. Op de elswoudlaan aan het einde is een groot weiland waar altijd 1 pony staat, er woont een oud vrouwtje, misschien wil die er wel een pension paardje bij. Vroeger stond de haflinger van Kas er ook.

Succes, hou je me wel op de hoogte!

Hoihoi, ik weet dat het voor cindy bedoeld is maar ik ben even zo brutaal om te reageren :p Ze reageert zelf ook wel.
Qua vervoer heeft ze nogsteeds een fietsje, niets mis mee, we kijken wel iets verder maar dat is meer toekomstmuziek zeg maar en ook gewoon even ter vergelijking. Stal de Vries gaan we maar niet heen, ik heb in mijn pb een berichtje gehad van iemand met hele slechte ervaringen. Dat van dat weilandje is een goed idee, kunnen we best vragen! en Cindy heeft een beetje heimwee naar 's gravenweg omdat ze er laatst weer was omdat ik daar een paard ga rijden dus misschien komt ze op den duur wel weer terug Knipoog

En nu cindy.. Haha!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 00:51

[/quote]

omdat ik daar een paard ga rijden
En nu cindy.. Haha!
[/quote]

Welk paard ga jij rijden dan?
Ben benieuwd!

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:06

Zoals ik al eerder zei, de buitenbak bij manege Kennemergaarde heeft een grote beurt gehad en is al de hele winter goed te berijden. In het najaar heeft hij inderdaad blank gestaan maar nu is ie echt heel goed!
En wie kan dat beter weten dan ik, ik rij er iedere dag in! Geen plas te bekennen gelukkig!

Cindyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:22

Hoi!!!!!!

Ze gaat Gypsy rijden!!!!!

De reden dat ik weg ging bij vd peet was financieel.... maar ik vond het ook zielig dat ze steeds werd getrapt... maar aan de andere kant, dat heeft ze natuurlijk in alle kuddes....
En ik mis vd peet echt!!!!! Lachen

Ben blij dat alles goed met jullie gaat!

x

Cindy

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:25

Ze is toch niet met lang blond haar die Gypsy gisteren deed?
Dan stond ik met Maikel bij haar aan de balk, toen Maikel stond te eten.

Cindyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 15:20

Ja, ze heeft lang blond haar Lachen

en volgens mij had ze idd gisteren voor het eerst gereden...

ze is 19...

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 16:04

kom op mensen......noem die stallen maar op Lachen ,ik ben namelijk ook op zoek naar een andere stal.(Ze moeten wel de hele dag buiten kunnen staan)

Ode

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:07

schop

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:22

Ik ben niet nieuwsgierig hoor Haha! maar waar sta jij dan met je paard?

En wat wil je voor faciliteiten hebben?

Ik kom bij jou uit de buurt dus misschien hoor ik wel wat. Je mag me ook pb-en.

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 22:37

teriema schreef:

Waarom niet? Knipoog

Jaa dat ben ik wel.. Ik zag je vandaag ook nog met je schattige kindje Haha!

En die stallen.. het is dat iemand anders er nog naar vraagt maar we komen gewoon terug naar s'gravenweg :p De pony die Sandra wegjoeg is toch weg.. en ze moet haar rang maar lekker gaan 'opwaarderen'.. En de bak is mooi.. en de paddock is droog.. en de mensen zijn gezellig.. en de omgeving is mooi.. en gypsi staat er dus lekker handig.. en t is er gewoon WOW Haha!

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 22:38

Dressage19 schreef:
teriema schreef:

Ow en als ik het woensdag geweten had dan had ik wel even praatje gemaakt, maarja ik moet eerst weer de kat uit de boom kijken natuurlijk Bloos

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:43

Dressage19 schreef:

Ow en als ik het woensdag geweten had dan had ik wel even praatje gemaakt, maarja ik moet eerst weer de kat uit de boom kijken natuurlijk Bloos

Haha nou ik had ook wel wat meer kunnen zeggen Knipoog

Was de eerste keer dat ik weer had gereden na mijn zwangerschap en ik wilde heel graag weer naar mijn kindje toe die ik voor het eerst bij opa en oma achter had gelaten!

Ik ben er woensdag ochtend weer, misschien zie ik je dan?

Leuk dat Cindy weer terug komt met Sandra!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:46

Dressage19 schreef:
[Waarom niet? Knipoog

Jaa dat ben ik wel.. Ik zag je vandaag ook nog met je schattige kindje Haha!
[/quote]

ja zucht, mijn Joostje.
Ik wist echt nooit dat je zo in de wolken kan zijn van een kindje Lachen

Cindyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 12:20

Haha, nou Joost is ook wel erg schattig hoor!!!!! Lachen
Dus ik begrijp het best! Lachen

Ik heb echt zin om terug te komen! Ik mis het echt!

teriema

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 16:38

Cindyt schreef:
Haha, nou Joost is ook wel erg schattig hoor!!!!! Lachen
Dus ik begrijp het best! Lachen

Ik heb echt zin om terug te komen! Ik mis het echt!

Kom je al op kort termijn?

Cindyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 17:28

Ik hoop volgende maand!!!!!!!!!!! Maar dat ligt een beetje aan de omstandigheden Lachen

Maar ik denk(hoop) volgende maand al!