heidiLOVER schreef:Hmm.. rijd jij haar misschien vaker of zo?
Ja ik rij wel vaker ja
doordat die bij haar heel vervelend is Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heidiLOVER schreef:Hmm.. rijd jij haar misschien vaker of zo?
doordat die bij haar heel vervelend is ilufprincess schreef:Dressage19 schreef:Dit is nou zo'n penny meisje![]()
was er nog noooit eentje tegengekomen
wil iemand dat nou gewoon even zeggen wat dat is :S Dressage19 schreef:Dit is nou zo'n penny meisje![]()

Citaat:Nou ehmm hier is een foto van Shadow misschien helpt dat
hoe zou dat moeten 'helpen' dan? capopjekop schreef:Jesus, nu snap ik wat sommige bedoelen dat de sfeer soms niet lekker is op bokt. Als iemand ook maar een beetje penny over komt, IS ze per defenitie een penny. Als jullie denken dat het een penny actie is, plaats dan gewoon niks.
ontopic: Ik denk ook dat het met vertrouwen te maken heeft. Mijn pony's zijn allemans vrienden, maar als er iets engs is zijn ze bij mijn pa en mij rustiger dan bij andere. Dat meisje moet dus haar vertrouwen in de pony terug krijgen
Ik weet wel beter waarom zou ik opschepppen over wat ik doe dat gewoon zielig
mss beter lezen
capopjekop schreef:Uhm niet banketstaaf bedoelt hoor, maar ik ben de laatste die je hier een pennymeisje noemtmss beter lezen
roylinde schreef:jé wat word er happerig op dit topic gereageerd.
ik vind inderdaat wel dat je zo wat naar complumentjes vist, maar t kan wel iets minder bijterig hoor![]()
Jij hebt gewoon wat meer vertrouwen in de pony, zo word hij rustiger, zo loopt niet elke pony pervect onder elke ruiter.
Maar Ik vind t gewoon een beetje dom als ze je penny meisje noemen terwijl t gewoon waar is
ik wist ook niet hoe ik het anders kon omschrijven