Missen jullie je lpaard ook na een dag niet zien?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:14

Ik ben meestal om 7.30 al evenop stal...en ga dan 's avonds weer....

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:15

Morgen moet ik van 9 tot 9 werken en dan kan ik dus ook niet naar haar toe, zat me vorige week al de hele week druk te maken over hoe ik dat ging doen.. Terwijl ik gewoon weet dat mijn oom haar met alle liefde eten en drinken geeft...
Maar gewoon het idee he Clown

Zelf kan ik zulke dingen gewoon het beste Schijnheilig . Dan weet ik zeker dat ze op stal staan met genoeg water en eten Lachen.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:19

ik zie ze ook elke dag want ze staan thuis.
als we eens weg moeten voor een weekend komen mijn ouders oppassen.
ik weet dat ze dan fantasties verzorgd worden maar ik kan het niet helpen,s avonds hang ik al aan de telefoon of echt alles goed is.

tja...erg maar waar

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:29

het kan nog erger....
Afgelopeb zomer vakantie zijn we halsoverkop 3 dagen eerder vertrokken dan gepland omdat ik niet meer zonder Sjorslief kon...We zijn in totaal dus maar 4 dagen weggeweest Clown waarvan 2 dagen reizen i.v.m autovakantie naar zuid-frankrijk Bloos!

zo kan het dus ook....

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 22:57

nee hoor. is niet erger.
wij zijn een pot nat!
en dat toen ik nog geen paard had niet naar huis te branden was aan het einde van de vakantie.
later ging ik op vakantie met paard.
woon nu op een boederijtje,leuk maar dan kun je niet alles mee nemen

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 01:17

Nee hier heb ik niet echt last van, maar ik heb dan ook meerdere paarden die ik rijdt dus dan ligt dat denk ik toch wel anders. Heb ook geen tijd om iedere dag uren met me paarden te knuffelen en ze te verwennen haha.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:34

ja, ik kan geen dag wegblijven bij mijn paarden.
ik ben er ook altijd.
mijn bijrijdster komt op woensdag en zaterdag. Ik rijd ook bijna elke dag andere paarden (en mijn andere paard) maar voor mij ligt t niet anders.
Dus ben ik er alsnog altijd Haha!
maar anders was ik alsnog elke keer heengegaan. *LOL*
en als ik op vakantie ben bel of sms ik ook bijna elke dag even hoe het gaat.
Laatst bijgewerkt door danifur op 24-01-05 09:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:37

Ik was pas 1 dag ziek en toen voelde ik me gelijk al erg schuldig Tong uitsteken maarja liez moet ook persee elke dag getraind worden anders word ze weer bevangen..

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 09:59

ik ben net 4 dagen goed ziek geweest en miste me paard echt!
ben de derde dag wel gaan proberen , maar ik hoestte de longen uit me lijf en was heel erg duizelig , dus dat werkte niet.
vanmiddag ga ik weer Haha!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:05

Ik hbe het vaak op donderdag. Dan moet ik om half 8 weg naar school, om 4 uur kom ik thuis en dan moet ik van half5 tot half 11 werken. Ik baal er elke keer weer van!
Paar maanden terug ben ik vrij hard gestuiterd, ik moest de hele week plat liggen. Zondag viel ik, dinsdag moest ik er gewoon langs. Dus moeder en vriendinnen hebben voor taxi gespeeld voor 2 weken Bloos!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:06

claudia23 schreef:
het kan nog erger....
Afgelopeb zomer vakantie zijn we halsoverkop 3 dagen eerder vertrokken dan gepland omdat ik niet meer zonder Sjorslief kon...We zijn in totaal dus maar 4 dagen weggeweest Clown waarvan 2 dagen reizen i.v.m autovakantie naar zuid-frankrijk Bloos!

zo kan het dus ook....

Zou ook echt iets voor mij zijn Daarom neem ik hem dit jaar maar mee op vakantie Haha!