Ankypad schuurt aan achterkant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 07:23

Mijn paard is geschoren en de Anky dekjes schuren ook een beetje en wel aan de zijkanten bij de puntjes. Maar ik zag ook at mijn singel [neopreen] een beetje schuurde en hij heeft weer een kale boeg ivm de deken. Ik de zomer heb ik geen last van schuurplekjes.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 07:23

ik heb geen last, ik leg hem dan ook een eindje naar voren Lachen

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 10:57

....heb er totaal geen last van!..met de oude modellen niet en de nieuwe ook niet en ik heb geen Anky zadel!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:43

Cookie krijgt ook last van schuurplekken door het nieuwe model Anky. Bij al mijn ander dekjes heeft ze nooit last gehad. Ik heb alles geprobeerd maar het blijft schuren. Ik denk dat het komt door die dikke naad.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 12:50

Die pads hebben gewoon een dom model.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:23

Ik begreep van mijn fysio dat bij haar paard de Anky-pads ook achterop de rug schuren en voor iets naar beneden trekken op de schoft... (ze was daar erg teleurgesteld over...)

Zelf heb ik er geen, maar mijn paard krijgt in deze tijd van zo ongeveer alle dekjes schuurplekken op 'r rug...
(of ze nou geschoren is of niet... Scheve mond )

Mayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 17:34

Margreet schreef:
Ik heb er bij mij op stal inmiddels ook al 2 mensen over horen klagen, met name bij het nieuwe model. Het komt dus zeker vaker voor.
Dat randje valt blijkbaar net iets strakker dan de pad zelf.

Ik merk het ook bij mijn pads dat het randje strakker over de rug trekt dan de pad zelf (volg je 't nog? Haha!). Ook het in de kamer trekken heeft geen nut voor achter, het trekt wederom strak.

Ludora

Re: Ankypad schuurt aan achterkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:37

Ik heb geen last van schuurplekken, maar ik koop echt NEVER NOOIT meer zo´n pad !!!!

Schuiven.... Als de ziekte.....

Van de week was mijn geduld echt op, na het rijden heb ik het sjabrak op de grond gesmeten en heb ik er een paar keer bovenop gesprongen !!!! Haha!

FF frustratie uitten !!!! Klote zooi..... Echt een van de duurste pads die ik ooit gekocht heb !!! En ik heb er nog nooit eerder last van gehad......

(mijn moeder gaat er nu een bodywarmer van maken !!! Haha! , tis wel mooie stof !!!!)

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:29

Bij mijn pony schuurt hij ook, van het zomer had hij nergens last van maar een poosje nadat hij geschoren was zag ik een randje.
Ik heb het oude model.

Liess__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 21:33

Amvbeek schreef:
ik heb BR diamond sjabrakjes en die schuren bij mij ook achter. En jas is ook ongeschoren, maar ze zit niet dik in haar vacht.

Hee! Die heb ik ook, maar hij schuurt een heel klein beetje, lijkt net alsof ik daar de haren heb weg geknipt!

Heel raar maar ja!

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:30

de topic-opener heeft een fjord, net als ik. dacht ik aan de avatar te zien.
bij mij schuren veel dekjes ook (heb nog geen Anky pad geprobeerd_
Volgens mij komt dat omdat zijn rug niet zo lang is, vlak achter het zadel gaat zijn rug al omhoog naar het kontje en de meeste sjabrakken zijn te lang
Ik heb 1 superzacht sjabrak dat niet schuurt en 1 sjabrak maar cob [wist niet eens dat die bestonden) endat is dus wat korter en dat gaat ook goed (mits ik het ver genoeg naar voren leg)

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:47

Mayo schreef:
Margreet schreef:
Ik heb er bij mij op stal inmiddels ook al 2 mensen over horen klagen, met name bij het nieuwe model. Het komt dus zeker vaker voor.
Dat randje valt blijkbaar net iets strakker dan de pad zelf.

Ik merk het ook bij mijn pads dat het randje strakker over de rug trekt dan de pad zelf (volg je 't nog? Haha!). Ook het in de kamer trekken heeft geen nut voor achter, het trekt wederom strak.

Jup, ik heb het vandaag nl. extra getest. Goed optrekken, zelfs toen me zadel al flink aangesingeld was, maar hij trekt gewoon strak.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 08:27

Ik vindt dat die dingen dat voor dat geld niet zouden mogen doen !!!

Ik was helemaal weg van mijn pad, mooie kleur, blijft super in de was, absorbeerd goed zweet, maar ja hij kruip achter het zadel op..... Verder naar voren leggen werkt niet en strakker aansingelen is ook geen optie, dan krijgt mijn arme paard geen lucht meer Haha!

Ik baal echt van mijn weggegooide geld !!!!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 09:00

Voor die prijs mag je toch wel een zekere pasvorm eisen, dus ik zou er mooi mee terug gaan en een klacht indienen.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 10:25

Wat een problemen zijn er zeg met die ankypads.

Ik heb er nu zelf 5 en hij schuurt niet.

-ik heb geen ankyzadel
-mijn paards rug loopt bijna kaarsrecht (iets van boven naar beneden)
-en ik trek de pads niet in de kamer (niet achter en niet voor!)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 10:38

Margreet schreef:
Die pads hebben gewoon een dom model.

Amen, ik heb er een gehad en met 2 weken weer verkocht, wat een onding.
Geef mij maar Bartl schabrakken, wel een stukje duurder maar echt 10x beter OK dan!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 10:59

Margreet schreef:
Voor die prijs mag je toch wel een zekere pasvorm eisen, dus ik zou er mooi mee terug gaan en een klacht indienen.

Helemaal mee eens !!! Ik zal eens kijken of mijn moeder em al verknipt heeft, zo niet ga ik denk ik toch maar even Anky aanschrijven......

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 11:06

Heb zelf 3 pads van het oude model en ben daar super tevreden over, blijven goed liggen, mooi van kleur etc.
Hoor van het nieuwe model veel slechte berichten, met name schuren op de rand en inderdaad niet goed blijven liggen, ik wacht nog mooi even met kopen .......
Mocht er iemand zijn die weet waar er nog oude modellen verkocht worden dan hoor ik het heel graag, kan er nergens meer aankomen bij ons in de buurt (Noord Brabant)

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 14:49

Ben ik de enisgte nergens last van heeft met oude EN nieuwe model? Gestoord

Mocht er iemand nog een ankypad kwijt willen?? laat het mij dan even weten Tong uitsteken

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 14:53

Mijn paard is geschoren, maar ik heb er geen last van..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 15:55

Ludora schreef:
Margreet schreef:

Helemaal mee eens !!! Ik zal eens kijken of mijn moeder em al verknipt heeft, zo niet ga ik denk ik toch maar even Anky aanschrijven......

Voordat je dat allemaal gaat doen, zou ik eerst even kijken of je zadel wel goed past en goed ligt...

Bij mij blijven de dekjes perfect liggen, zowel het oude als het nieuwe model. Ook geen schuurplekken, niet op de schoft en niet achter het zadel. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er super tevreden over ben OK dan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 18:31

Ik heb een prachtig rood ankypad, nieuw model kado van mijn vriendin gehad.Ik was er ook heel blij mee.
Maar hij ligt dus voor geen meter, hij krijgt zo'n grote plooi van achter, maar hoe ik hem ook legt hij ligt niet goed.Ik heb hem zelfs al achterse voren gelegd Tong uitsteken .Ik vind het rot om hem weg te doen en af en toe probeer ik het weer, maar helaas het lukt niet.Met het dekje van BR heb ik het zelfde probleem, maar dat heb ik zelf gekocht dus dat heb ik al weg gedaan.
Mijn lamicellpads liggen gewoon goed,ik koop alleen nog lamicell.