Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Margreet schreef:Ik heb er bij mij op stal inmiddels ook al 2 mensen over horen klagen, met name bij het nieuwe model. Het komt dus zeker vaker voor.
Dat randje valt blijkbaar net iets strakker dan de pad zelf.
). Ook het in de kamer trekken heeft geen nut voor achter, het trekt wederom strak.
, tis wel mooie stof !!!!) Amvbeek schreef:ik heb BR diamond sjabrakjes en die schuren bij mij ook achter. En jas is ook ongeschoren, maar ze zit niet dik in haar vacht.
Mayo schreef:Margreet schreef:Ik heb er bij mij op stal inmiddels ook al 2 mensen over horen klagen, met name bij het nieuwe model. Het komt dus zeker vaker voor.
Dat randje valt blijkbaar net iets strakker dan de pad zelf.
Ik merk het ook bij mijn pads dat het randje strakker over de rug trekt dan de pad zelf (volg je 't nog?). Ook het in de kamer trekken heeft geen nut voor achter, het trekt wederom strak.
Margreet schreef:Die pads hebben gewoon een dom model.
Margreet schreef:Voor die prijs mag je toch wel een zekere pasvorm eisen, dus ik zou er mooi mee terug gaan en een klacht indienen.
Ludora schreef:Margreet schreef:Voor die prijs mag je toch wel een zekere pasvorm eisen, dus ik zou er mooi mee terug gaan en een klacht indienen.
Helemaal mee eens !!! Ik zal eens kijken of mijn moeder em al verknipt heeft, zo niet ga ik denk ik toch maar even Anky aanschrijven......
.Ik vind het rot om hem weg te doen en af en toe probeer ik het weer, maar helaas het lukt niet.Met het dekje van BR heb ik het zelfde probleem, maar dat heb ik zelf gekocht dus dat heb ik al weg gedaan.