Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
timilon schreef:het zadel is inderdaad te smal,en ligt te ver naar voren.
je zadel ligt op haar schouders ipv op dr rug,daarbij kiept het zadel achterover.
rij je al lang zo?
ik zou kiezen voor een ander zadel,is misschien voordeliger ivm gelijk goed liggen zonder aanpassingen met het risico dat het dan nog niet goed ligt.
Missouri schreef:Je zadel is echt te smal, misschien kun je je moeder overtuigen door haar te vertellen dat je rijdier zo heel erg vreselijke blessures kan krijgen?
Prop je eigen schouders maar eens tussen 2 stukken hout die te smal staan... niet fijn!
timilon schreef:kun je geen ander zadel uitkiezen die minder kost?ik zou namelijk niet meer aan dit zadel gaan prutsen...het risico dat het op andere punten gaat knellen is groot,en het risico dat het dan nog eens "op maat"gemaakt moet worden ook.en dan ben je dus algauw weer 300 euro kwijt.
crossmonster schreef:mijn zadelmaker bied eerst aan om , mits het kan, de boom te verbreden , zodat je je eigen zadel kunt houden
maar zoals op de foto's te zien is, past het zadel iig voor geen ene meter. heeft je zadelmaker geen mooi tweedehandsje liggen?