Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar daar kun je allicht van leren. Veel succes! joeygurll schreef:maar die geke rijd 5 jaar ongeveer, ze heeft zelf een fries ingereden en dat deed ze heel goed! dus denk ik dat ze wel kan helpen, maar later als ie echt goed is ingereden zou ik er zelf ook wel op willen, maar om te zeggen dat nienke mij het slachtoffer wil laten spelen is wel erg bot! zij weegt 65 kilo ongeveer en ik maar iets van 55 dat scheelt wel ongeveer 10 kilo. en ik heb zelf een berichie 8ter gelaten op marktplaats!
Emytje schreef:Ik denk niet dat je te groot voor de pony bent, maar ik denk wel dat je het inrijden beter aan een meer ervaren iemand kan overlaten. Je zegt zelf maar 13 lessen gehad te hebben, misschien dat die Nienke de pony beter zelf in kan rijden. Ik vind het in ieder geval geen goed idee om een pony in te rijden als je nog maar zo weinig ervaring hebt, ondanks dat iemand bereid is je te helpen.
mylano schreef:Ik vind dit allemaal gezwets. Als jij denkt dat je dat kan, moet je het vooral proberen en als het baasje denkt dat jij het kan helemaal. Kan best zijn dat jij na 13 lessen beter kan rijden dan iemand anders na 213 lessen! Weten wij veel! Je komt er alleen achter of je het kan als je het ook werkelijk doet. Als je straks 37 bent, net als ik, dan denk je misschien: "wat ben ik toen een halve gare geweest!"Maar daar kun je allicht van leren. Veel succes!