Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
astridastrid schreef:Die rouge heb ik!
Hij is zó gaaf en echt superhip! Ga nu denk ik nog de orange en de turquoise curly bestellen.
Die BR zijn echt té lelijk gewoon. Op de foto vallen ze nog wel mee, maar in het echt. Lijkt net of ze al gebruikt zijn. De stof slijt ook als een gek. Dat blauw is ook heel anders als op de foto.

joeylover schreef:Ik heb gisteren net de lichtblauwe br binnen gekregen.
Geweldig! Nog mooier dan de br event.
Maar ieder zijn smaak hè. Heb ze nog niet gebruikt, maar als hij niet mooi blijft stuur ik hem zo weer terug!!
Ik denk dat ie er in het echt anders uit ziet omdat de stof corduroy is en dat zie je op de foto niet goed. _Michelle_ schreef:FotoooooIk denk dat ie er in het echt anders uit ziet omdat de stof corduroy is en dat zie je op de foto niet goed.
.

Maaikelove schreef:Wat een leuke kleur hoofdstel bij die Fjord!!! ik denk dat dat dekje er wel bij past hoor, in de kleur Rouge. Wat voor spul is dat hoofdstel??Van sterke stof??of gewoon van leer??
) Maaikelove schreef:aha, okeej dan!!
Adolf (ruin) moet er ook aan gelovenmet zn knalroze dekje (wat nog moet binnenkomen) en ik wil ook nog een roze halster met een roze touwtje
![]()
boeflover schreef:zou je als je hem hebt ff willen kijken of het zou passen.. wij hebben hier geen ruitersportwinkels in de buurt.. dus dan moet ik er een stuk voor rijden(als ze hem daar tenminste hebben, zeeland is een beetje een achterstandsgebied vind ik)..
dus als hij binnen is zal ik em passen!! (Adolf is niet zo een brede haflinger)