Bij mij heeft de rest van de familie ook niets met paarden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nog geen paar maanden later zat ik zelf ook op les en ben er sindsdien niet meer af geweest 
(mijn moeder bevestigt deze herinnering)

Niemand in mijn familie zit echt heel erg in de paarden, mn oom en tante kunnen wel rijden, maar dat wist ik toen nog niet
Ik had ook geen vriendinnen met paarden oid. Maar toch was het het enige waar ik het over kon hebben en mijn grootste wens was altijd: paardrijden
dit hielden mijn ouders tegen (te duur) maar ik hield vol, en op mn dertiende heb ik het zelf betaalt
, ik moet maar wachten totdat ik groter was, tot die tijd kon ik op Gym
, maar mocht wel op Vollybal
dus die week daarop reed ik voort de eerste keer mee in de les van mn nichtje
Nimmedor schreef:Ik was wel benieuw naar deze vraag, sommige mensen zijn letterlijk hun hele leven al gek op paarden, en bij sommige is het oppeens aangeslagen.
Ik las laatst een artikel over dit onderwerp, dat was een heel boeiend artikel!
Bij mij is het geloof ik aangeboren, ik was altijd bezig met paarden in de wei aaien, en zat als baby al te wijzen naar paarden.
Op de basisschool kon ik alleen paarden tekenen en had ik het nergens anders over.
Ook nu, kan ik me cht geen leven voorstellen zonder, wat zal ik dan veel vrije tijd hebben, en me doodvervelen!
bij mij het zelfde!!! is eigenlijk wel een beetje raar je hele leven bezig zijn met paarden!!!!
hoe is dat bij jullie?