Correct paspoort is onmogelijk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:21

Huisvrouw schreef:
Er hing idd een groot vraagteken boven mijn hoofd. Verward Het staat er nog steeds. Schandalig! Wat voor een lui werken daar joh! Maar goed....zucht.

normale mensen die werken ...... en mensen die werken maken fouten.
Mensen die geen fouten maken, werken niet.

Je kunt een brief schrijven als je je paspoort opstuurt maar laat dan een ander eerst die brief lezen en het paspoort bekijken en vraag dan of die persoon snapt wat er moet gebeuren (zonder dat je tekst en uitleg geeft) vaak vind je dan wel de reden waarom iets verkeerd gaat.

Idem als je opbelt naar ht KNHS, denk je dat 1 van die mensen daar na 2 dagen nog weet dat jij gebelt hebt en welk paspoort jij bedoelt hebt?
Je zult toch duidelijk schriftelijk aan moeten geven wat er veranderd moet worden.
Of beter rijdt er naar toe, en ze mondeling uit wat er aan de hand is en er veranderd moet worden.

Boos worden heeft geen zin werkt ook alleen maar averechts.

Maitu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:45

Kyona schreef:
Maitu: je schreef dat je de entingen in je paspoort nu mist. Als je paard altijd correct geënt is, kan je gewoon aan je dierenarts vragen of hij dit in het paspoort vermeld: vaccinatiehistory correct (en evt. kan hij de data ook nog voor je terugzoeken). Met stempel en handtekening erbij is het dan wel goed hoor. Scheelt toch weer in de kosten...

Boos! Dat kan ik helaas niet omdat ik bij de aankoopkeuring het paard heb laten chippen.....welke dierenartsen hem voorheen hebben geent is voor mij niet meer te achterhalen!

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:49

waarom heb je of hun dan geen oud entingsboekje er meer bij??

anders zal je voor de sporteisen toch opnieuw de basisenting moeten doen..