welke 'PAARDEN- WINTERJAS'?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maybe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:04

Ik heb ook een waxjas, ideaal als je altijd buitenrijd. Heerlijk warm en waterdicht. Ik heb hem nu ongeveer 5 jaar en hij is nog steeds goed.

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:01

Ik heb deze herfst bij de Zeeman een winterjas voor € 12,- gekocht. Haha! Knipoog Hij is heerlijk warm en tot op zekere hoogte waterdicht. Voordeel: het maakt mij echt niet uit of hij vuil wordt of per ongeluk beschadigt. Voor dat geld vind ik het niet erg als hij maar 1 winter mee zou gaan. Draag hem nu overigens al 3 maanden zonder problemen.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:08

Bij Zeeman heb je niet alleen maar prullen hoor Tong uitsteken (en ik werk er, ik kan het weten Schijnheilig ).

Ikzelf heb een jas van Horka, gaat nu het 2e jaar mee en ben er nog steeds hardstikke tevreden over!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:13

Ik heb een jas van Mountain Horse met afritsbare mouwen. Ik vind hem heerlijk, kan hem het hele jaar rond aan. Is het wat warmer, dan gebruik ik hem als bodywarmer en ander met de mouwen. Ik denk dat ik hem nu 3 jaar heb en hij is nog altijd erg netjes en nog nergens slijtage.

Verder heb ik er afgelopen najaar een besteld bij www.tchibo.nl Die zit ook wel lekker, met dubbele rits en splitten aan de zijkant, soort parka-achtig-model...

Ik heb ergens nog zo'n waxjas, maar ik vind ze helemaal niet fijn. Ik vind ze te lang en te stug om lekker in te kunnen bewegen. Voor het waterdichte... tja, ik nam meestal een extra trui mee naar stal, zodat ik na het rijden mijn natte uit kon doen.

bikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:44

Heb een jas van Horka. Heerlijk warm en lekker waterdicht. Bevalt mij super

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 16:50

Noor schreef:
De jas ziet er erg mooi uit! welke collectie?? waar gekocht?? Lachen

Weet je.. ik zal straks even kijken [ben nu niet thuis], ik heb hem in Heino gekocht [Horsepower, filiaal van Hypo's].