Manege HC Rottemeren in Bleiswijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 00:37

Ja, die buitenbak is super nu!!! Zo'n eb en vloed dinges.

Er was ook nog iemand die het had over het voer. Ik weet dat ze op Bleiswijk Vente voeren. Dat voeren wij zelf al jaren en onze beesten staan er super bij.

Ik kan me wel voorstellen dat er een soort wrijving is tussen de "oude" groep en de "nieuwe" groep. Er is een behoorlijke groep vanaf HC Hillegersberg gekomen. (die bestaat namelijk niet meer)

Maar als je als nieuweling komt heb je daar geen last van lijkt me. Sinds kort hebben ze trouwens ook een carrouselgroep.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 08:52

Mistic schreef:
Ze hebben nog niet zolang geleden alle bakken onder handen genomen. Nu is de buitenbak prima begaanbaar en er wordt veel gebruik van gemaakt als er binnen dubbele lessen zijn. Er wordt beetje bij beetje van alles veranderd en verbeterd.

Dat wist ik dus niet. Maar dat is wel erg mooi. Heb je dat probleem ook niet meer. Ik weet in ieder geval wel dat de buitenbak altijd erg slecht was. En ik vind juist een buitenbak ook erg lekker. Het licht in de buitenbak erg goed trouwens. Dat heb ik nog op geen enkele stal zo gehad.

Megan_

Re: Manege HC Rottemeren in Bleiswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:31

Hee zo kom je ineens weer een topic tegen

Bedankt Spokie79 voor je herrinnering

@Sjef, ben je er nou uiteindelijk heengegaan of niet? Verder is er een HUGE topic over de manege op Manege En Verzorgpaarden forum

Princessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:36

De manege is inmiddels overgenomen en ik zou zeggen ga er eens een keer kijken. De nieuwe eigenaren zijn Ron en Natasja en ze doen erg hun best op alles helemaal top in orde te krijgen.
HCR is een toplocatie dus zeker de moeite waard om even te gaan kijken. Ik ben er inmiddels weg, maar kom er wel zo nu en dan eens buurten.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:58

beetje oud topic

Sjef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 14:16

Nou ik ben er idd inmiddels al een keer wezen kijken maar toen ik er was waren er maar een paar boxen vol!!!
Ik heb weleens meegemaakt dat het IETS leger werd door de zomermaanden maar dit sloeg echt ALLES!!!
Topic mag gesloten worden, ga daar nietmeer naartoe

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:10

eerlijk gezegt vind ik dit ook niet vreemd......vraag me ook af of ze het uberhaubt vol krijgen, dan zal er toch een heleboel moeten veranderen!!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 22:18

Er is ook een hoop veranderd.. Nieuwe eigenaar.. Tjaa alles liep gelijk leeg