Wij hebben zelf diverse soorten zadels van wintes, en bevallen allen goed. Zijn goed in onderhoud en zijn licht, waardoor kinderen het zadel makkelijker kunnen dragen.
ik vind t een drama, niet omdat ze niet lekker zitten oid maar na een tijdje piept en kraken die dingen zo, heb dat nu al 2x gehad en ik ken er meerdere met dit probleem.
felicity
Geplaatst: 19-01-05 12:24
Ik heb een wintec 500 gehad. Ik vond dat ding 10x niks. Ik vond hem plat en hard. En ik kon er ook niet echt netjes op rijden. (Of ik ben gewoon verwend) Ik heb vroeger op de wintec pro gereden. Die vond ik dus helemaal geweldig. Ik zit er nu ook weer over na te denken om een wintec pro of een wintec isabelle werht te kopen.
2Morrow
Geplaatst: 19-01-05 12:29
ik vind het 10 keer nix ze zijn binnen nog geen half jaar al helemaal versleten geef mij maar een leren zadel ik vind het ook niet lkkr zitten je hebt amper steun en de singelstoot is helemaal uitgerekt en 1 is al afgebroken
cadmaddie
Geplaatst: 19-01-05 12:37
ik vind de slijtage eigenlijk wel meevallen. Ze worden zelfs op de manege waar mn paard staat gebruikt voor de manegepony's, en dat betekent dus dat ze vaak gebruikt worden en toch zien ze er na een paar jaar nog keurig uit.
Zelf heb ik een wintec 2000 vzh dus en in de ruitersport zaak vertelden ze me dat ze tegenwoordig bijna allemaal behalve de 500 geloof ik met leren singelstoten zijn. Want die dingen met dat 'lint' met nepleer erom die scheuren gewoon snel door. Bij die manegezadeltjes is dat dus ook eht enige wat er niet meer als nieuw uitziet..
2Morrow
Geplaatst: 19-01-05 12:49
ik rij er paarden mee in dus het zadel wordt best vaak gebruikt maar je ziet precies waar de beugelriemen hangen maar ik het zadel alleen omdat het zo ligt is
Blackje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-05 14:10
dat vind ik idd ook erg minder..
Kylan
Geplaatst: 20-01-05 16:00
Ik vind het niks. In die verwisselbare voorbomen zit een knik die precies op de schouder drukt. Al het gewicht draagt je paard dus op dat ene punt, welke boom je er ook in doet. Ik weet niet of meer mensen dat probleem hebben maar voor mij was het echt 6x bagger. ik heb wel een oude kunststoffen bates, daar zit geen verwisselbare boom in en daar heeft mn pony geen last van. De singelstoten gaan vaak ook kapot bij wintecs, en ik vind de beugelriemen onhandig...