Alacairion schreef:Daar zeg ik ook niets over, ookal zou ik het anders doen, iedereen heeft zn eigen manier dus daar houd ik totaal mn mond over
Het beest heeft overigens een naam, hij heet Sam..
Ach whatever..ze kraakt Balou ook ook af
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pebblesje schreef:whahahaha nouw word dus alles lkkr verdraaid! ik heb zelf een hele tijd staan kijken ja IK ja jij hebt er nix van gezien! en balou zocht sam zelf steeds op.....sam is erg jong en onderdanig.....hy zal balou echt niet in elkaar hebben getrapt......en trouwens de gene die erbij waren zijn leken....ze waren alleen ene beetje aan het spelen that`s it......
Anoniem schreef:En Edwin een leek?? die heeft al langer paarden dan dat jij bestaat wijsneusWat kan jij liegen!! net als je moeder ( die al 40 jaar in de paarden zit ) jij was daar helemaal niet bij!!!!!! Mijn moeder was erbij samen met Edwin! Edwin geeft enorm veel om balou dus die verdraait zoiets echt niet hoor leugenaar!
Pebblesje schreef:ik heb s middags staan kijken ben niet dementnatuurlijk geeft edwin om balou....maar je hebt wel meer dingen gezegd namens edwin die niet klopten........
Pebblesje schreef:WHAHAHAHA
sorry hoor maar ga geen woorden hier meer aan vuil maken ben allang blij dat ik weg ben bij jou........
Lekker toppic hier! Zitten mekaar lekker af te kraken! Doe dat anders ff via de PB als je het zo nodig moet doen! Niet zo gezellig voor de andere hier!
De kans is groot dat je paard er ziek van wordt. Je kiest voor een deken en die zal ie dan ook de hele winter op moeten hebben omdat de kans anders erg groot is dat ie dan ziek wordt.
Sammiej schreef:Toen Frida goede goede vriendinnen werd met Roos...
Was Cinnepin onttevreden.
en toen Yessie niet erbij kom volgens Cindy moest ze maar vertrekken!
Sammiej schreef:Toen Frida goede goede vriendinnen werd met Roos...
Was Gast9373 onttevreden.
en toen Yessie niet erbij kom volgens Cindy moest ze maar vertrekken!