Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

missnynke schreef:nee, het is meer een goede sfeer, gezelligheid die ik bang ben kwijt te raken.
.
! 

Natasja91 schreef:Heb je nou een eigen stal, of een eigen bak? Ik volg het niet helemaal
Maar al is het je eigen stal, dan vind ik het onzin. Ze betalen immers ook de stalhuur, dus denk ik niet dat dat het is
Als het je eigen bak is, vind ik dat je er best wat voor kunt vragen, maar het is natuurlijk wel sneu voor dat meisje, dat haar moeder een beetje dwars is. Ik geloof niet dat ik je nu help
dat meisje haar paard staat bij hun eigen boederij en ze maakt gebruik van mijn bak. odje schreef:Ik vind niet dat die ene vrouw een bijdragen moet leveren in de kosten. Als het haar niet uitmaakt of de bak nat of droog is waarom zou je er dan geld in steken.
En sommige mensen kunnen nou eenmaal niet meer geld missen.
Ik zelf zou ,als het bedrag een beetje normaal blijft ,wel mee betalen.
Het is wel zo sociaal.
Maar het moet geen 'moeten' worden.
En als je vooraf geen vaste afspraken hebt gemaakt dan vind ik niet dat je achteraf dingen kan gaan verwachten van mensen. (met 'je' bedoel ik in het algemeen, dus niet de topic starter persoonlijk.)
odje schreef:Ik vind niet dat die ene vrouw een bijdragen moet leveren in de kosten. Als het haar niet uitmaakt of de bak nat of droog is waarom zou je er dan geld in steken.
En sommige mensen kunnen nou eenmaal niet meer geld missen.
Je rijdt met z'n allen in jou bak...
?
...