Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
] dan takteer ik mezelf op wat moois van ANKY
, Pagony maar eens te noemen: Het is baggerspul, maar je betaalt ook niet de hoofdprijs, dus de verhouding tussen prijs en kwaliteit is wel ok. Wil je beter spul, moet je meer betalen.
een stuk minder en hij is bijna net zo duur (330 gulden). Wel was het zo dat er meteen naadjes losgingen bij de Anky en dat mag natuurlijk niet!!! Mijn oma heeft ze even vastgezet en nu bevalt hij prima, ik vind het model gewoon erg mooi en je zweet er niet in.
vonneke schreef:ik heb zelf nu een aantal dingetjes van ANKY gekocht en ik ben er zeer NU zeer over te spreken. Mijn eerste rijbroek was van slechte kwaliteit maar de 2de die ik heb gekregen is wel super!! heb nu ook een jas, sweater en ondertruitje en het is allemaal super lekker spulletje!! het is heerlijk warm en niet te heet.
ik wil graag jullie ervaringen.
groetjes yvonne
Citaat:ik kan gratis dingen van anky krijgen leuk he?

SuperPepeijn schreef:Citaat:ik kan gratis dingen van anky krijgen leuk he?
Geweldig, maar wat hebben wij hieraan? Of ga je ons allemaal met een anky-shirt verwennen?
Sla mij dan maar over trouwens.
quintygirl schreef:Sla mij dan maar over trouwens.
waarom zou ik jou dan over moetem slaan??

SuperPepeijn"]
[quote="quintygirl schreef:Sla mij dan maar over trouwens.
waarom zou ik jou dan over moetem slaan??

maar nou geef ik het er niet aan.(ik koop liever een nieuw sjabrakje voor m'n pony ofzo en een goedkopere rijbroek voor mezelf, pikeur hoeft echt niet zo duur te zijn..of heb ik gewoon het geluk dat ik nog in de kinderkleding pas
)