Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Intervarno schreef:Geplaatst: 17-01-05 15:29
--------------------------------------------------------------------------------
ik weet niet wat het is, merrie of hengst.. moet namenlijk nog geboren worden (moeder moet zelfs nog gedekt worden )
maar door de hengst die op de merrie komt zou er (waarschijnlijk!) een palomino uit komen. dus ik ben gewoon even aan het zoeken naar wat leuke namen.
Bedankt voor de reactie's!
Iemand anders nog?
Okay, bedankt, ik zal nog wel ff denken..Uhmzzz... Maybe iets van GOLDEN NIGHT FEVER, PAINTED GOLD of MORNING MOOD...
![]()
Kuzz
Peterina schreef:Enige 100% guarantie op een palomino is kruising van vos x cremello ... andere combinaties = zeg nooit 'waarschijnlijk' !
rider schreef:Nog wat naampjes:
- Aurelia : romeins voor 'goud'
- Golden : spreekt voor zich. Is ook de naam van een merrie uit de Zilverhengst boekenserie.![]()
- Nudar of Nudara - arbaisch voor 'goud'
- Aurelio : Spaans voor 'goud'
- Orva: frans voor 'is goud waard'
- Auranka : Afrikaans voor 'goud'
- Midas : naam uit de Griekse mythen. Midas was een koning die wenste dat alles wat hij aanraakte in goud zou veranderen.
Ibbel schreef:Ik denk dat het paard na 13 jaar wel een naam heeft, denk je niet?
xxwienekexx schreef:Als het een westernpaard is als in een Quarter of paint, is dat vaak een verrekt lange naam (neem mijn 2 dames: Footworkdunitgreat en FM Biscuit Boom). Dus ik denk dat ze hier gewoon een roepnaam bedoeld, en als nieuwe eigenaar kan je natuurlijk een roepnaam altijd veranderen als je de vorige roepnaam bijvoorbeeld vreselijk vind![]()
Wat is de officiële naam? Wellicht dat je daar wat leuks uit kan halen?