Citaat:
8 mensen in een 20 x 40 bak vind ik veel te veel!
Als je voor een stal zoveel geld betaald vind ik dat je gewoon altijd zo de bak in moet kunnen en rustig moet kunnen rijden. Ook al is er een buitenbak, als het regent wil iedereen naar binnen
Sinds een paar maanden hebben we een nieuwe regel: niet meer dan 6 mensen in de binnenbak. Nou zou je denken: jeetje 6 mensen dan moet je dus heel lang wachten als het bv. regent..
Maar dat is echt niet waar! De mensen komen erg verspreid op de dag, veel mensen 's morgens, veel mensen 's middags en veel mensen 's avonds. Ik sta er nu anderhalf jaar en ik heb nog nooit met meer dan 6 mensen in de bak gereden.
Als het druk is in de binnenbak ga ik gewoon buiten rijden, daar is altijd plek zat... Ik ervaar er echt helemaal geen problemen mee.
Citaat:
hoeveel precies? Nee 300 is niet mijn limiet maar het moet wel ECHT goed zijn (veel faciliteiten, goed voer, veel service) wil ik boven de 300 gaan betalen.
Je hebt keuze uit drie soorten stallen: laagste prijs is 372.50 p/m
Wat ik overigens ook nog een voordeel vind is dat er eens per maand officiële wedstrijden worden gehouden, is handig als je een wedstrijdruiter bent.
Verder vind ik het gewoon een top-stal! Lekker ruim opgezet, goed voer, er wordt uitgemest en dit wordt goed gedaan, de paarden staan altijd schoon en megadik in het stro. Verder 10 paddocks zodat je je paard altijd los kan gooien, wat ik ook een voordeel vind.
Voor meer vragen PB je me maar....