Goede penisonstal omgeving Aalsmeer of Haarlem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 13:23

Nee, ze hebben helaas geen site.

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 16:28

Ik sta ook op de stal van Luuntje en Marijke82 en ik heb ook naar mijn zin. Deze stal heeft wel al een site. www.enthoven.com

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 17:35

Citaat:
8 mensen in een 20 x 40 bak vind ik veel te veel!
Als je voor een stal zoveel geld betaald vind ik dat je gewoon altijd zo de bak in moet kunnen en rustig moet kunnen rijden. Ook al is er een buitenbak, als het regent wil iedereen naar binnen

Sinds een paar maanden hebben we een nieuwe regel: niet meer dan 6 mensen in de binnenbak. Nou zou je denken: jeetje 6 mensen dan moet je dus heel lang wachten als het bv. regent..
Maar dat is echt niet waar! De mensen komen erg verspreid op de dag, veel mensen 's morgens, veel mensen 's middags en veel mensen 's avonds. Ik sta er nu anderhalf jaar en ik heb nog nooit met meer dan 6 mensen in de bak gereden.
Als het druk is in de binnenbak ga ik gewoon buiten rijden, daar is altijd plek zat... Ik ervaar er echt helemaal geen problemen mee.

Citaat:
hoeveel precies? Nee 300 is niet mijn limiet maar het moet wel ECHT goed zijn (veel faciliteiten, goed voer, veel service) wil ik boven de 300 gaan betalen.

Je hebt keuze uit drie soorten stallen: laagste prijs is 372.50 p/m

Wat ik overigens ook nog een voordeel vind is dat er eens per maand officiële wedstrijden worden gehouden, is handig als je een wedstrijdruiter bent.
Verder vind ik het gewoon een top-stal! Lekker ruim opgezet, goed voer, er wordt uitgemest en dit wordt goed gedaan, de paarden staan altijd schoon en megadik in het stro. Verder 10 paddocks zodat je je paard altijd los kan gooien, wat ik ook een voordeel vind.

Voor meer vragen PB je me maar....

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:57

Ik stal al 5,5 jaar op enthoven en heb het er nog steeds erg naar mn zin, enige nadeel voor mij is dat het zo ver weg is vanaf mn huis Knipoog

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:02

Ik sta op schoteroog in haarlem.
Ik heb hier erg naar mijn zin en sta er alweer 4 jaar.
Prijzen en info staat op www.schoteroog.nl
er zijn hier 2 binnenbakken en waarvan er altijd 1 vrij is

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:06

Schoteroog is naar mijn idee ook echt een aanrader OK dan!
Heb er een paar keer gestart met mijn pony en het lijkt me echt super daar, nadeel vind ik alleen dat het ook manege is Scheve mond

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 12:57

Daar heb je weinig last van (manege gedeelte)
Je kan namelijk altijd rijden, en de manege mensen zijn erg aardig. (heb er geen last van )
Maar als je niet van drukte houdt, moet je er niet gaan staan of als je alleen pension gewend bent.
Ik heb er totaal geen probleem mee Lachen

sabje19

Re: Goede penisonstal omgeving Aalsmeer of Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 18:09

Ik sta zelf sinds eind oktober op Pauliens Ruitersport in Hoofddorp (zit op de grens met Lijnden).
Ik heb daar reuze naar me zin, het is daar gezellig en altijd wel iemand in de buurt die je wilt helpen.

* Er wordt elke dag uitgemest
* Ruime Binnen- en Buitenboxen
* Longeerbak/ Paddock
* Buitenbak
* Binnenbak
* Spuitplaats met koud en warm water
* Ruime kast voor je spullen
* In de zomer weidegang
* Manegelessen zijn gratis
* € 270,- p.m. inclusief voer en uitmesten