Twinklebel schreef:Ik heb er vandaag een gekocht. Nu mijn paard nog zover dat ze weer gereden mag worden.
En hoe zit ie??
Welk merk, waar weg, hoe duur??
(Ik wil alles weten)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sanet schreef:En hoe zit ie??![]()
Welk merk, waar weg, hoe duur??
(Ik wil alles weten)
. Twinklebel schreef:Dinsdag moet ik terug naar de veearts en ALS ik er op mag ga ik hem uitproberen. Kan ik waarschijnlijk gelijk kijken hoe die valt.

* Il0na schreef:..
Ik heb het er pas thuis ook over gehad om aan te schaffen,
je weet namelijk maar nooit..
En het lijkt me een veilig gevoel om mee te rijden !!![]()
Ik heb ook wel is als ik een keer naar buiten ga zonder
cap is me heel ongemakkelijk voel,
bang ben om op mn hoofd te vallen zeg maar..
Met cap zit ik dan veel meer op mn gemak,
ook al vind ik een cap vreselijkk *champignonnending heb ik*
. Ik heb altijd een grote parka aan tijdens de wintermaanden en dan ben ik sowieso al een michelin mannetje
Speedster schreef:Een vriendin van me heeft woensdagavond haar rug gebroken doordat ze na een bokje en een schijnbeweging van haar paard op de bakrand gevallen is. Zomaar uit het niets... Ze droeg geen cap en geen body-protector. Gelukkig was er iemand bij die zo slim was om iedereen die haar zo nodig recht moest leggen van haar af te meppen, anders had ze nu wieltjes gehad...
Dat zet je wel aan het denken....
Een cap draag ik zelf wel altijd, maar een body-protector heb ik ook niet. En dat om heel belachelijke argumenten, zoals de prijs en dat ik er niet als een Michelin-mannetje wil bijlopen (ben al geen den). Wie van jullie zweert er bij zo'n ding? Het lijkt wel of ze alleen door kinderen gebruikt worden en volwassenenen denken dat ze zoiets niet nodig hebben omdat ze op de een of andere magische wijze hun rug niet kunnen breken als ze verkeerd terecht komen. Wat zijn we als het onze kinderen aangaat toch voorzichtig, en als het ons zelf aangaat toch dom...