Wie kent of staat op WENNEKERS??? (AALSMEER

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:06

hmm toch denk ik dat die kerosine schadelijk is. Zou het niet zo kunnen zijn dat het in de grond zit?
ik vind het echt te groots, dat is mijn mening, ik houd er gewoon niet van.
ik houd van samenwerken op een stal iedereen kennen..

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 22:13

Kerosine is niet schadelijker dan benzine of diesel. Ik woon in aalsmeer praktisch naast schiphol en op mijn 5e is er op mijn basisschool een onderzoek gedaan met bloedprikken en alles watvoor effect de vliegtuigen op mijn gezondheid zouden hebben. Op mijn 18e kreeg ik de uitslag van het hele onderzoek. Geen tot miniem effect op mijn gezondheid.

Nu gaat het natuurlijk niet over mij maar over paarden in de wei. De brandstof dat een vliegtuig gebruikt lost grotendeels al op in de lucht. Het paard in de wei heeft net zo veel last van de kerosine als ik in huis. Wat ik al zei: dat was 0.00 tot miniem. Zo miniem dat ze niet kunnen bewijzen dat het door kerosine komt. De straling van een mobieltje is nog schadelijker dan de kerosine van schiphol.

Dressage19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 22:36

Nog vergeten:

Je hoeft je dus geen zorgen te maken over de kerosine.

EquineNature

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:16

Ik heb ooit bij wennekers een pony verzorgt, het was er onwijs groot en ik vond de sfeer eerlijk gezegd niet zo fijn. Er liepen daar toen veel mensen rond met onwijse kapsones. In de bak werd ik vaak schuin aangekeken dat ik in de weg reed. Tsja, mijn verzorgpony was dan wel 34 maar ook ik had er recht op om in de bak te rijden. Maar goed, alle faciliteiten zijn aanwezig en wanneer je aardige mensen leert kennen daar dan valt het denk ik allemaal wel mee. Succes met je toekomstige paardje!