Gamier schreef:En toch blijf ik het vreemd vinden dat er niemand maar dan ook niemand bij Eric is geweest die zegt..... "Heeft niets geholpen"
Eric en steffi hebben een poos mijn vorige stal als standplaats gebruikt voor behandelingen. Daar eigenlijk ook negatieve verhalen gehoord. Wel ken ik situaties waarin hij zelf aangaf dat het paard klaar is met de behandeling, op goede wijze afgerond, maar dat het paard ws binnen een maand weer klachten zou gaan vertonen. Dit had te maken met het feit dat paard en eigenaar niet de beste combi waren. Hij heeft heel eerlijk aangegeven als ze dat beessie een leuk leven wilde geven ze hem moesten verkopen, hij kon hem alleen maar elke keer oplappen.
Zelf ben ik ook bij eric geweest met een chronisch kreupel paard. De hoeveelheid medicijnen viel mee, geen zadel of voer onderzoek. En na twee behandelingen was het klaar. De kreupelheid is toen een hele poos weggeweest, maar kwam weer terug.
Ik ben toen niet meer terug gaan naar eric (de prijs) maar heb sjaak wel op dezelfde manier verder behandeld bij iemand anders. Hij is de afgelopen 2,5 jaar niet meer kreupel geweest. Zijn benen werk is gortdroog en hij loopt als een tierelier, wat 1,5 jaar lang wel anders is geweest.
Ik geloof niet dat eric zaligmakend is, maar wel dat hij voor veel mensen en paarden wat kan betekenen. Hij is zeker niet zweverig, eerder recht voor zijn raap. Hij denkt alleen veel en zegt naar mijn mening wat minder. Maar als je wat vraagt...alles wordt uitgelegd.
)
I know ik ben een muts
Dus er zit niets anders op dan een afspraak te maken
) heb ik zelf geen ervaring mee.
)
maar ook hij is heel nuchter. Alles wordt op normale wijze onderzocht. Komt daar niks uit wordt er heel kritisch gekeken naar de omstandigheden waarin het paard wordt gehouden.