Ooit al eens iets vergeten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:43

miepmiep schreef:
Ennuh, heeeeeel lang geleden toen ik nog een heel klein lief onschuldig pennymeisje was, was ik vergeten aan te singelen. Daar kwam ik achter toen ik op wilde stijgen Bloos

hahahahaha....

ja toen ik 6 was moest iemand anders nog mn pony aansingelen omdat ik dat niet kon (pony blies zich erg op)

en dan zetten ze me er op,, dus ik hing niet in de beugel,, dus wist ook niet datr dat aansingelen niet gebeurd was..

aan t einde van de les komt de les gever na mij toe stappen, hij kijkt is een x en nog een x...

een diepe zucht...
bleek de singel zo los te zitten dat als je tussen zn voorbenen doorkeek zo tussen singel en buik door kon kijken..

dat dat een heel uur goed gegaan is vraag ik me nog steeds af!!

*of ik had toen al een stabiele zit*
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:03

Ik ben een keer peesbeschermers vergeten af te doen, en een keer vergeten het hek dicht te doen Bloos alle schapen over het erf Haha!

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:05

- licht uitdoen
- poetsbak laten staan
- hoevenkrabber in de voerbak
- paard al opgezadeld en nog snel wat gaan halen => dan paard willen gaan halen maar vergeten dat ie z'n halster nog om heeft en daarmee vasthangt dus je niét kan volgen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:07

Beenbescherming vergeten af te doen en m'n ergste was wel dat ik vergeten was m'n paard los te maken toen ik ze vast had gezet in stal Bloos

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 14:07

Ik heb 1 x m'n borstel in de voerbak laten liggen....

Vergeten, en er lekker een emmer slobber over leeggegooid Haha! bah dat was echt goor Verward

Ramsesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:57

we gingen es op wandeling, al het gerief in de camion gelegd maar de singel vergeten heb dus 2uur zonder zadel gereden op een zenuwachtige arabier Lachen

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:06

Ik had een keer op een warme dag m'n toenmalige pony in de bak gezet en al z'n spullen naar buiten gesleept om schoon te maken en in te vetten.

Dus ik lekker bezig voel ik ineens druppels, dus ik als een gek alles naar binnen gesleept en net voor het echt losbarstte stond ik lekker op stal verder te poetsen.

Ik kijk om me heen en had het idee wat te missen, kijk ik buiten staat Bennie bij het hek van de bak met een natgeregende baalkop. Oeps...

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:52

Ik ben een x vergten mij beugels aan me zadel te maken.
Haal ze er altijd af want anders krijg je van die krasjes allemaal.
En dus ik stond in de bak en wil me beugels naar beneden trekken en tja dat ging niet!
Moest ik weer helemaal terug lopen de wei door pff maja..

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 18:56

kleine dingetjes zoals hoeven uit krabben ben ik wel alleens vergeten,

of dat ik naar de manege ging,lekker wou gaan rijden,en op de manege erachter kwam dat mijn zadel thuis lag Haha!

en mischien wel eens dat ik met iemand in gesprek was,en er even niet meer aan dacht dat mijn paard nog in de gang stond ofzo Haha!

verder moet ik zeggen dat ik nooit wat vergeten ben,zoals ik al eerder las,ik ben opzich als het om mijn paard gaat ook nogal drangmatig,ik controleer meestal iets 3 keer.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:35

qwinty schreef:
Ik ben een x vergten mij beugels aan me zadel te maken.
Haal ze er altijd af want anders krijg je van die krasjes allemaal.
En dus ik stond in de bak en wil me beugels naar beneden trekken en tja dat ging niet!
Moest ik weer helemaal terug lopen de wei door pff maja..

Dat meen je niet. Wat een werk elke keer je beugels er vanaf halen Bloos!

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:37

hmm ik vergeet vaak aansingelen... Tong uitsteken
kom ik pas achter als ik erop zit

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:38

jongleurtje schreef:
de eigenaar bij ons op stal was een keer vergeten de stapmolen wwe raan te zetten, mijn paard stond er nog in en die stond heel braaf te wachten. maar ik was er nog niet en dus heeft hij 1 uur daar gestaan en toen is die onder het hek door gegaan en maar naar stal gegaan.... stond die netjes in ze stal te wachten met open deur.... zelf ben ik wel is vergeten de deur van de stal op slot te doen, doe hem wel dicht maar het haakje er nie top en ik vergeet ook de peeskappen wel is...

Ach wat een lief paardjuh heb jij... OK dan!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:40

een vriendin van mij ging vrijdag op wedstrijd met 4 beesten...

de eerste hadden we ingeladen..
dus zij loopt terug om ruby te halen die moest ook mee..

komt ze terug met het halster en touw.... maar zonder paard...

ik lag helemaal dubbel van t lachen.. ze wou met r halster een M proefje rijden

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:43

ik ben een keer vergeten mn paard van de poetsplaats te halen Bloos echt erg... gelukkig kwam de stalbaas niet zo lang nadat ik weg was langs en die heeft hem even op stal gezet Haha!

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:48

Marrie schreef:
Och al zo vaak. Vergeten benen af te spuiten na het rijden. Vergeten de lamp uit te doen bij de bak.
Moest ook weleens lessen dus ik haasten was ik de sleutel vergeten van het hek bij de wei. En ja zonder die sleutel kan je er dus niet in. Ik balen kon weer helemaal terug naar huis rijden!!!

oh nu je het zegt! dat heb ik al een paar keer andersom gehad. wij hebben op stal maar 1 sleutel van de wei zodat hij niet in verkeerde handen kan komen (als iedereen er een heeft worden we er wat luier mee dus kwijtraken is dan makkelijker). als ik mn paard uit de wei wil halen moet ik dus die sleutel mee nemen en ik kom er heeeel vaak 's avonds achter dat de sleutel nog in mn zak zit.. moet ik 's ochtends voor school nog snel die sleutel terug brengen Haha!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 21:55

Ik vergeet altijd mijn rommel op te ruimen en dan ben ik bijvoorbeeld mijn zweep kwijt of mijn handschoentjes. Vroeger toen ik nog een beginneling was ben ik een keertje vergeten de peesbeschermers bij een paard af te doen maar gelukkig kwam iemand er achter.
Ik ben erg vergeetachtig maar niet zo erg bij de paarden.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:10

Ik laat altijd de helft van mn spullen liggen...En ik heb ooit ene keer zo'n poestblok in de voerbak van mn paard laten liggen en er daarna voer over heen gegooid en de volgende dag was dat poetsblok half opgegeten Nagelbijten / Gniffelen Ziek Maar ze leeft nog Clown

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:20

Ik deed bij Nike altijd een knoop in zijn staart bij het hoeven uitkrabben en het benen afspuiten. En inderdaad, ik ben een keer vergeten die er weer uit te halen. Nu was het gewoon een losse knoop, maar mooi dat die er niet vanzelf uitzakte. Dus had Nike een leuke knik in zijn staart de volgende dag Bloos

Qua materiaal ben ik helaas vrijdag mijn zweep vergeten op de manege. Hopelijk heeft de vinder hem afgeleverd bij de bar, tis geen wereldbedrag, maar het is toch zonde. En beugelblokjes, daar ben ik er al zoveel van kwijtgeraakt. Als er gladde blokjes in de beugels zitten, doe ik meestal mijn eigen er even in. Die ik negen van de tien keer vergeet eruit te halen, waar ik dan een paar weken na dato eens een keer achter kom...

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 23:45

Lowara heb ik een keer 2.5 uur vergeten toen ik na het stallen uitmesten even naar binnen ging. ze stond heel braaf buiten aan de ring te wachten Lachen
Ehm.. bij Cezanne heb ik al 2X gehad dat ik de staldeur ben vergeten dicht te doen. (pony gaat er graag vandoor) maar godzijdank was ze erin blijven staan!

en 1X vergeten het water dicht te doen, maar wel de waterslang eraan gelaten (en dicht) dus toen ik na een paar uur op stal kwam, stond er zo'n 5 cm water... slang was vol vermogen geknapt door de druk...opes.

Ehm.. eens denken, paarden vergeten uit de wei te halen (kom je dan achter om 11 uur s'avonds)
Paarden dubbel voeren, paarden GEEN voer omdat je dacht dat een ander familielid dat al had gedaan.

ehm.. dingen in de voerbak laten liggen, bv je compelte poetsbakinhoud, en als je dan de volgende morgen ziet dat je paard haar brokjes braaf om de borstels heen heeft gegeten, ben je toch wel blij dat het geen sloop paard is Haha!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 00:16

Ik ben een keer mijn peesjes vergeten af te doen bij mijn haf Bloos! dat vond ik wel erg...
En zovaak dingen in de voerbak laten liggen zoals borstels enzo Haha! Verder tot nu toe niks gelukkig

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 00:32

Ik heb mezelf al een keer buitengesloten met paard en al, eigenaar van de stal was zijn sleutel kwijt en ik had mijn sleutel in de stal laten liggen tijdens het rijden, blijkt dus dat dat slot af en toe er authomatisch invalt (hoe weten we nog steeds niet) dus ik naar de eigenaar van de stal en die heeft de deur ingeschopt hahaha :S

Mijn vriendin heeft heel vaak domme acties, de slechte van haar was, ze was op een buitenrit geweest op een dag en ze had het super koud, paard in de stal vastgezet met zadel en hoofdstel en was een bakkie koffie gaan halen, en helemaal het arme beest vergeten, arme ding heeft de hele nacht vast gestaan met zadel en hoofdstel om....

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 08:54

Ow zo vaak domme acties Nagelbijten / Gniffelen

Vaak vergeet ik de uitloop goed dicht te maken (die is driedubbelbeveiligd, stroom, balken en schuiven, paarden zijn ontsnapwonders Haha! ) Dan ga ik even binnen wat drinken en kom na een half uur terug, ben ik de balk vergeten, hebben ze het stroom opengekregen evenals de schuiven Bloos! Maar staan ze nog wel binnen Als ze de kans krijgen blijven ze staan, als het niet kan willen ze eruit Tong uitsteken Maar voortaan controleer ik het drie keer, staan nl. naast een drukke weg waar ze al eens gelopen hebben...

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 08:56

bedenk me nu door dit topic dat mijn handschoenen nog in mn arab zn voerbak liggen sinds gistermiddag... Nagelbijten / Gniffelen

oliveira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 10:49

ben wel eens vergeten om zijn box deur dicht te doen stond nog helemaal open. Haha! En ze had haar halster nog om. Toen ik thuis was dat ik volgens mij staat me boxdeur nog open. Maar gelukkig had iemand anders al de deur weer dicht te doen. Gelukkig loopt me paard haar box niet uit. En dingen vergeten op teruimen komt me ook bekend voor.