Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Nu is het een kwestie van volhouden net zolang dat hij respect heeft en dus doorloopt. Ook net zolang doorgaan totdat hij binnen is en de klep dicht kan doen. De stang kan er zodra hij dicht is achter (vaak komen te snel weer naar achter dat moet je voorkomen).
helaas weet ik dat het niet gaat lukken. Hij staat je gewoon uit te lachen op de klep. Als je wilt aanvallen kom het dan ook proberen en anders mond dicht. Mensen die het aan de kant beter weten heb ik het wel mee gehad
.
Citaat:Hij staat je gewoon uit te lachen op de klep

Hij is op d'r gaan zitten en heeft haar de trailer in gereden. En als de voorbenen in de trailer staan dan grijpt hij zich vast aan het dak. Madam liep door en mijn man liet zich over haar kont er vanaf glijden. Later werden onze paarden er ook bij gezet. Op de terugweg hebben we eerst onze paarden erin gezet en toen liep ze er wel zo in. Het was dus niet dat ze bang was voor de trailer. Ze was gewoon dwars.Sannah schreef:Dan ben ik erg benieuwd hoe jij met geld dat probleem dan ineens wel zelf kan oplossen.
kleinelinda schreef:Dat heeft mijn pony ook gehad!!! Maar nu vind aze het zelfs leuk.!!!
Ik heb een hooinetje opgehongen in de trailer. Dan weet je pony of paard steeds dat er hooi hangt. Geef hem een snoepje als ze er in staat. Of ga met een emmertje bix in de trailer staan. doe de lamp aan in de trailer voordat je hem erin doet.
Doe de longeerlijn eraan en doe hem door het gaatje waar je hem vast knoopt en druk en trek hem zo aan. Of vraag iemand die hem er in kan drukken of pak hem bij zn staart en laat hem erin lopen. Neem een aanloopje en lat er 2 mensen achter hem lopen diezijn kont aanraken en en hem er samen induwen.
Charos schreef:op de NH manier![]()
zelfde manier waarschijnlijk als die Dream Stables gebruikt
ik vindt het belachelijk om dat voor 2 weken te gaan betalen en bovendien heb ik het geld er ook niet voor.
Dan weet je ook wel dat je aan tips zoals een bezem, voer o.i.d. weinig tot niets hebt. Sannah schreef:Zonder geld dus. Als je dus al weet hoe het moet, waarom doe je het dan niet zoDan weet je ook wel dat je aan tips zoals een bezem, voer o.i.d. weinig tot niets hebt.

ynskje21 schreef:@ Prisca: paarden kennen het principe van "in de maling nemen" NIET. Dat is een menselijke eigenschap, dieren kennen die logica niet.
Het weigeren om de trialer in te gaan, kan voortkomen uit dominantie ten opzichte van de begeleider. Ook dat kun je beter niet vóór of in de trailer oplossen maar ergens anders. Nog steeds vind ik jouw oplossing niet structureel, het trailerprobleem wordt er niet minder om!
en dat doet hij.