lick-it stenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:19

Ik ga nog even kijken , als onze paarden het nou heel leuk vinden wil ik er best af en toe 1 kopen.

Ze hebben nu zo'n kristalle zoutblok *uit de Himalaya Tong uitsteken*

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 10:11

Die van mijn sloopt de gewone lik-ithouder, maar de TongTwister leeft nog steeds.. Hij heeft alleen wel voorkeur in smaakjes.. Clown

Ik geef het niet te vaak, want het kost me teveel en het lijkt me niet echt heel gezond..

Wordtie nou ook kleiner, die kristalle Himalaya zoutblok..? Die dingen vind ik nou echt super vaag..

Je hebt ook van die kruiden likstenen.. Plakt als de gekken..!

corland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 10:34

freaky schreef:
je hebt nu een nieuwe lick-it, lick-it sport, dit is een harde waar ze dus niet meteen grote happen uit kunnen nemen. Mijn paard doet er al weken mee.

ik heb deze nog nooit gezien! waar verkopen ze die?

mijn pony heeft een gewone lick-it ook in een dag op, dat lijkt me niet erg gezond dus hij krijgt ze niet (vaak) meer.

maar mischien is zo'n sport lick-it een idee. is dat ook in een speciale smaak ofzow?

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:21

Sportlik-it.. Klinkt of er veel energie in zit.. (Niet goed voor Partout.. Haha! )
Ben ook wel beniewd naar waar ze die kopen!??

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:25

ik ook! zou wel eens willen zien of my way ook langer dan 2 minuten met zo'n stomme steen kan doen....