Heb jullie ideeen, tips en mening nodig!!!.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:10

Het is wel een leuk idd. Maar idd een z paard is niet persee nodig lijkt me.

Ook moet je er dan weer rekening mee houden als er mensen zijn die op de manege al een tijdje rijden, ze gewend zijn om het paard echt te schuppen om het zo maar te zeggen, inplaats van aan te drijven. En als het paard dan heel gevoelig voor het been is heb je daar ook weer een probleem mee.

Maar het is wel een goed idee van je

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:56

Echte beginners zou ik er nog niet opzetten, maar mensen die al een paar jaar "meedraaien" in de manege, toen ik van de manege afkwam dacht ik echt dat ik kon paardrijden, tot je een eigen paard onder je kont krijgt die knopjes zijn helemaal anders.
Zou zelf wel graag eens zo een paard met alle knopjes is willen voelen, dus op zich vind ik het een goed idee, maar om er echte beginners op te zetten?

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 20:02

Wat je zegt over manegeruiters die al gevorderd zijn snap ik wel. Maar juist de onervaren ruiters zijn nog vooral te kneden en een goede basis bij te brengen. Het is makkelijker om aan te leren dan af te leren...

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 00:32

Mmm dat is ook waar, maar ik denk dat je dan echt wel een superknol moet vinden om het allemaal okay te vinden dat er eigenlijk met hem geprutst wordt, denk persoonlijk dat een iets ouder paard beter zal zijn

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 10:09

Ja ik wil ook tot de elf jaar gaan kijken... En het allerbelangrijkste is gewoon dat ie superbraaf moet zijn.... Ik kan het me natuurlijk niet veroorloven dat hij iedereen eraf knalt Lachen.. allhoewel daar leren ze natuurlijk wel goed van zitten Knipoog een bokje op zijn tijd Lachen

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 11:29

Tja het lijkt mij wel leuk Lachen Mijn houding is belabberd dus misschien kom ik dan ook nog wel even langs Knipoog
Geef je al lang les?

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 16:04

Geef nu zo'n drie jaar les.... Een tijdje manegelessen gegeven.. (heel triest) en verder vooral privelessen.