Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naar andere paarden, maar daar werken we aan.
Maar sta nu bijna 2 jaar op een volpensionstalling, en dat bevalt te goed. Onderling is de sfeer super, niemand die elkaar op de vingers zit te kijken, stalhouder regelt het allemaal perfect. 
marloezzke schreef:ik heb mijn paard gelukkig thuis staan. ik vind het grote nadeel van pensionstallen, dat er vaak een beperking is wat betreft weidegang. ik zet mijn paard altijd rond 8 uur buiten en rond 3 of 4 uur haal ik hem binnen. ik vind ideaal. ik zou niet zonder kunnen en mijn paard zeker niet. ik vind paarden die regelmatig buiten komen altijd veel gezonder en gelukkiger dan paarden die dit niet mogen.
eerlijk gezegd vind ik het erg dat er mensen zijn die een binnenbak en andere faciliteiten boven de vrijheid van hun paard kiezen.
dat vind ik heel erg vreemd. ik heb al een aantal gevallen gezien waarbij het paard regelmatig op de wei kwam veek beter presteerde en beter in zijn vel zat dan wanneer deze weinig tot geen weide gang kreeg.
paardjuh schreef:ik denk dat een eigen wei wel goedkoper is.
want een pensionstalling kan oplopen tot boven de 100/200 euro.
en een eigen wei kost niks.
anders zou ik zeker daar blijven.Nu sta ik daar enkel in de zomer en geloof mij,ik kan haast niet wachten tot het weer april is zodat ik mijn paardjes weer naar daar kan brengen
Daar kan ik ze lekker op stro zetten en zit er niemand op mijn vingers te kijken. Zaaaalig...Ik zou er veel voor over hebben om daar een bak te hebben,maar jammer genoeg mogen we daar momenteel nog geen zand storten...