diergerichte HBO opleidingen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:20

machie schreef:
Kayla, ik heb wel weer genoeg van microbiologie Haha! En helaas is het me veeel te eentoning in de praktijk. Verder maakt het niks uit in de praktijk of je nu MLO of HLO hebt, verdient allebij beroert Clown

Vaak wel ja, daarom wil ik hierna nog m'n master halen Haha! .

Maar succes met je keuze, ben benieuwd wat het wordt .

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:28

annepanne schreef:
Hier een van Haller! Zit nu in mijn tweede jaar em heb het er wel naar mijn zin. Doe nu de afstudeerrichtingen beleid en communicatie en paard en management en we hebben hier het voordeel dicht bij het praktijcentrum te zitten. Dit is namelijk het praktijkcentrum (www.ptcplus.com) waar ook de andere 'hassen' heen gaan maar wij elke week! Het voordeel van Friesland is dat het redelijk goedkoop is nog om je paard te stallen. Maarja de keuze is aan jou!!
Succes ermee!

Heb je nog vragen over t van Hall pb of mail me dan ff!!

Hier nog één ( hoi Annepanne!), zit in 't zelfde jaar als Erika3.

@ Machie: je kunt je paard natuurlijk ook meenemen. Het is maar een ideetje hoor. Ik ken sowieso twee van mijn studiegenootjes die hun paard mee naar Friesland hebben genomen, waaronder zelfs m'n Duitse studiegenootje.
Het is maar een idee hoor. Je moet natuurlijk voor jezelf beslissen. Ik kan me heel goed in je indenken. Ik wilde ook persé niet van huis. Alleen heb ik de mazzel dat ik in Friesland woon dus makkelijk op het Van Hall kan komen (zonder op kamers te gaan).

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:53

Denk dat hier ook weinig werk in te vinden is, HBO diergericht en met dieren zelf bezig zijn. Vele meiden/jongens zoeken zo'n opleiding, vinden allemaal dieren leuk, maar denk dat het nu echt een golf is en dat er later maar weinig werk in te vinden is.
Echt met dieren zelf kom je al gauw in dapraktijk terecht, of bedrijf als hulp (niet gemeen bedoeld). Dus MBO....

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 21:36

ik ga gewoon mn P halen en dan diergeneeskunde doen Clown

Als ik weet wat wil ik, laat ik het jullie weten Knipoog

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:50

Van hal college in friesland!