Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Tranen schieten tekort als je denkt aan de terreur van de mens.
Citaat:Mijn leven was niet makkelijk. Vaak heb ik geprobeerd de mens te behagen. Niets was goed genoeg.
Tooske"]
Nee dat is dus juist niet!!
Ik heb vragen gestelt van heb je het naar je zin op stal? Ben je tevreden op de manier waarop je gereden wordt??
Juist vragen waar ze niks mee kan en waar het paard alleen antwoord op kan geven...
[/quote]
Hoe weet je dan of het paard het antwoord geeft of dat het gewoon een algemeen verhaaltje is???
[quote="Tooske schreef:Een paard bij ons op stal heeft maar 1 oog en daar de bazin van heeft dat ook gedaan en had een foto meegestuurd van het paard zijn goede kant! En ze was nog nooit bij ons geweest ze kon echt niks weten!! En het eerste wat het paard tegen haar zei was ik zie slechter als andere paarden!!
(of het is de reincarnatie van Bredero zou ook nog kunnen)lailapri schreef:het is trouwens wel hadig hoorsommige dingen is best moeilijk achter te komen (ingewanden) en dan verteld zij het, ik de da en 9v/d0 ker goed, soms net ernaast, maarja scheelt el hoop onderzoeken.
Robinlover schreef:heej , kdoe het automatischen ik vind het niet gek hoor, want ze horen toch op welke toon je tegen ze praat, het zijn slimme beestjes hoor, ze begrijpen meer dan je denkt!!
)Maar het paardenpraten wat hier bedoelt wordt?????