juh benk ook hard mee bezig beetje geluk hek hem in maart int zakkie en dan maar sjezen met me mams dr auto
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-05 15:17
nou kreeg n mailtje van iemand die zij dat ik eventueel wel haar friesen kon gaan rijden ik geantwoord, ben benieuwd!
Mellow
Geplaatst: 11-01-05 19:19
Pellie schreef:
jij hebt het vaak moeten fietsen toch tonger? kan me indenken dat het dan 2x zo ver lijkt
eerst je rijbewijs maar halen dus!!
heel vaak
maar ik was even vergeten hoe het ook alweer zat, maar als je over wolvega gaat is het idd niet zo'n eind.
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-05 21:26
hahah kan gebeuren
Oekie
Geplaatst: 12-01-05 19:32
H.J.C manege in Tolbert. is een hele leuke manege!
roylinde
Geplaatst: 12-01-05 20:01
ik ken in de buurt 2 manege's manege jouwere (hoe heet die eigenlijks??) en Echtenebrug, Alida manege...... bijde vind ik nix zal wel aan mij liggen manege jouwere, als je dr binnen komt merk je nix, maar de stallen en de paarden zijn VREZELIJK slecht! De lessen zijn ook niet echt geweldig, maar ze verzorgen hun paarden slecht, en dan is de manege dat in mijn ogen ook........
Alida manege, hahaha daar heb ik alleen maar slechte verhalen over gehoort, de manege ziet dr netjes uit, de paarden trouwens ook (:D) maar de instructriese is niet allemaal gedieplomeerd, en daar betaal je wel voor (?) ook de instructie en de omgang met klanten is niet goed, over de lessen weet ik niet veel.
Maar in omgeving friesland vind ik Emmeloord het beste... schoon, gediplomeerde instructie enzo... maar das voor jou niet echt dicht bij.
Het mange sisteem is niet echt mijn favoriet.... dus het is net hoe je het zelf ervaart... veel succes met zoeken
Pellie
Geplaatst: 12-01-05 20:56
heb familie die in echtenerbrug rijdt. ze is dik tevreden over de paarden en manier van lesgeven, ze was ook rolf koopmans in haskerhorne gewend