Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Devica schreef:waarom wil je een paardje van 1 of 2 jaar ?
Een ouder paardje is veel leuker! Kan je altijd nog vrijheids dresuur leren, en als ie 1 jaar is, is ie lief en schattig, maar als ie ouder is, kan dat verandere.
een ouder paardje heeft al zn karakter gevormd
. karoliena schreef:Een paard word niet verwend door elke dag met hem bezig te zijn. Ik vind dit een rare stelling paarden hebben ook aandacht nodig. Als jij normaal omgaat met je dier ook elke dag wat gewoon is word hij niet verwend.

karoliena schreef:Dat ligt bij shetlanders vaak anders. Ik ben een week bezig geweest om mijn pony een halster om te krijgen en daarna nog een week voordat ik hem kon aaien. Het veulen dat ik nu heb en gelijk onder de mensen is geweest heb ik nergens last mee

) karoliena schreef:Tuurlijk zijn er uitzonderingen. Het veulen dat ik nu heb is ook heel anders. De meeste ervaringen met shetjes zijn toch dat ze vrij moeilijk zijn, er zijn ook een hoop mensen die ik ken die er net zo over denken.
maar shets zullen vooral moeilijker zijn *in mijn ogen* omdat er gewoon makkelijker mee omgegaan wordt.