Soms doe ik het ook wel eens lang-leven-de-lol en dat zal ik nu ook steeds meer moeten gaan doen want ze krijgt over ong. 2 maanden een veulen !!!!(sorry moest er evve uit) Maar af en toe even voor de lol is ook lekker op zijn tijd.
Tinne
Geplaatst: 08-01-05 13:13
Ik rijd met Ivanka ook gewoon dressuur in de wei, maar bij ons is het eigenlijk wel voornamelijk lang-leve-de-lol ! En dat gaat nu alweer 2,5 jaar goed
Gambler
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-05 15:51
Het is inderdaad zo dat niet elk paard er beter van word. Sommige moeten een beetje structuur houden. Ik heb gelukkig een makkelijke. Eergisteren voor het eerst sinds mei weer gereden, ook op de weg , en hij vindt het allemaal prima. Gelukkig. Met mijn vorige paard hoefde ik het ook niet te proberen. Eigenwijs ding!!
Anoniem
Geplaatst: 08-01-05 15:59
Ik rijd toch ook echt voor de lol hoor
dekoezegtboe
Geplaatst: 08-01-05 17:36
ik doe ook aan lang-leve-de-lol!! mijn pony heeft al zo veel eigenaren gehad maar niemand deed ook daad werkelijk wat met haar...zo is eten het belangrijkste in haar leven geworden... ik ben nnu bezig haar te laten zien dat er ook andere dingen leuk zijn dus soms rijden soms wandelen soms spelletjes en soms alleen maar borstelen en kroelen