Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FlairS schreef:Als het inderdaad net zo'n watje is als zijn grote broer Gomaq zal hij een kind inderdaad weer vertrouwen geven.
Ik zou toch echt stoppen met de pony.Het vertrouwen is weg en ik ben bang dat dat ook zo blijft.Hij heeft het ws door en zal het nog wel een keer proberen.
Ik weet niet in welke omgeving je woont,maar wij geven wel priveles an kindertjes(en ook kinderen die het vertrouwen helemaal kwijt zijn).
In een groep rijden is nu geen echte optie..... In Gaby haar ogen faalt ze nu..... Ze zou zo balen als er andere zijn die beter rijden..... want dat kan zij ook alleen weet ze niet meer hoe! En dan wordt ze nog onzekerder..... (ze heeft een beetje last van perfectie dwang) Gamier schreef:Hé wat leuk weer een grote broer van Gamier gevonden gevonden!!!! Ken je Gomie ook al??????
Wij wonen in de buurt van Bergen op Zoom. Ik ben er van overtuigt dat Gaby weer goed zal rijden als iemand "vreemd" haar het vertrouwen terug kan geven. Zoals bij alle kinderen geloven ze de "juf of meester" altijd eerder dan pa en maIn een groep rijden is nu geen echte optie..... In Gaby haar ogen faalt ze nu..... Ze zou zo balen als er andere zijn die beter rijden..... want dat kan zij ook alleen weet ze niet meer hoe! En dan wordt ze nog onzekerder..... (ze heeft een beetje last van perfectie dwang)
Tazz schreef:Is er op de stal waar je staat dan geen mogelijkheid voor privéles? Schiedam is dan ook wel ver om even een pony te gaan aaien. Helaas...zeg maar tegen haar dat wij van Bokt haar een hele knappe meid vinden dat ze is blijven zitten!!!
Tazz schreef:Gelijk heb je!. Misschien komt er van Bokt nog wel een instructeur die wel weet hoe hij/zij met kinderen om moet gaan. Is idd een groot probleem. Sterkte!
Gamier schreef:Even voor de duidelijkheid...... Gaby hoeft van mij helemaal niet te rijden! Ze mag van mij alles doen wat ze wil. We hebben vanavond met haar gesproken en haar op haar hart gedrukt dat ze niet HOEFT te rijden ...... Het antwoord was dat ze juist dolgraag wil rijden..... .
Gamier schreef:Maar kunenn kinderen van 8/9 jaar dit ook doen??? Zijn er speciale cursussen voor kinderen???? Weet je wat het is..... Het is niet dat ze hem niet aan zou kunnen..... En daar gaat het nu ook niet meer om. Ze moet haar zelfvertrouwen zien terug te krijgen. Al zet ik haar nu op het paard van C&A dan mag ik er geen kwartje in doen.....
sas00 schreef:Er zal toch wel iemand zijn bij jullie stal die haar les wil geven?
Gamier schreef:. "Ze wil gewoon aandacht ze stelt zich aan" Nou mijn dochter is geen makkelijke en heeft een grote wijze (soms te wijze voor haar leeftijd) mening maar onder die "grote, wijze"buitenkant zit een heel klein hartje en die is nu heeeeeel bang!
arm kind! alsof een kind zoiets zelf bedenkt! volg jouw moederinstinct die wijst nagenoeg altijd de juiste weg!
Taaclover schreef:Ik weet niet waar jullie wonen maar ik heb een ideaal therapie paard
Als je in de buurt woont kunnen we eens kijken of dat misschien een oplossing is.
En ik zou idd gewoon weer vanaf de grond beginnen, lekker laten poetsen en een band laten opbouwen met een paard.
Gamier schreef:opmerkingen als "Gaby niet zeuren..... je bleef toch zitten" Of als ze iets van de kant gillen " ze luisterd gewoon niet!" en dan de klapper op de vuurpijl..... "Ze wil gewoon aandacht ze stelt zich aan" Nou mijn dochter is geen makkelijke en heeft een grote wijze (soms te wijze voor haar leeftijd) mening maar onder die "grote, wijze"buitenkant zit een heel klein hartje en die is nu heeeeeel bang!