Merrie's Ruinen Hengsten...:-D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 19:34

Toen ik eerder nog geen eigen paardje had wilde ik vast en zeker een ruin. Omdat ik die over het algemeen wat rustiger en liever vond. Nou, ik heb inmiddeld al 4 en half jaar mijn eigen paardje, en dat is toch een merrie geworden! En wat hengsten betreft, der loopt er hier bij de stalling 1tje, maar dat is me toch een drukkerd, maar als de eigenaar erop zit istie weer heel rustig...

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:15

mijn merries waren allebij echt dametjes met duidelijk een eigen willetje, niet onhandelbaar doch met een gebruiksaanwijzing waar je stukje bij beetje achter komt.
Mijn eerste ruin was een draak mijn tweede ruintje een schatje, nu heb ik een hengstje en hij is om op te vreten, niet dom maar oooo zo lief, maar hij is nog erg jong, dus vraag t me eind v/h jaar nog maar eens Haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 21:18

ik rij lekkerder (als de maandelijkse feest bij mij is Tong uitsteken ) op merrie's dan op ruinen.
merrie's vind ik echt leuk, ruinen ook wel maar die zijn vaker iets baziger dan merrie's naar mijn gevoel.

ik wil heel graag een merrie Haha!