En als ik boos op hem ben, krijgt hij gewoon die appel niet na het rijden

BTW: ik rij momenteel niet meer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

woopy schreef:Bedankt voor jullie tips!
Ik heb vandaag dus ook zonder zweep proberen te rijden, maar helaas rende ik al gauw naar binnen om er een te halen. Op buitenrit reed ik ook zonder zweep, maar helaas rende ik al gauw naar een boom om een tak te halen!Ooh wat haat ik mezelf daarvoor, zeg!
LovesSaartje schreef:sorry, dat ik t zeg, maar vind je zelf, dat je echt een paard verdient? Ik vind eerlijk gezegt, dat als JIJ geen zelfbeheersing hebt, en dat dus op je paard af reageert, dat je dan geen paard waard bent, sorry.
woopy schreef:Ik vind mezelf ook geen paard waard. Heb zelfs vanmiddag overwogen om hem te verkopen omdat ik zo vreselijk bezig was, maar ik dacht dat ik beter hulp kon zoeken omdat ik hem vreselijk zou missen en ik heel veel van hem hou!
woopy schreef:Hoe bedoel je om zomaar anoniem zijn? Want ik wil echt graag tips en hulp! Ik wil graag veranderen! Echt waar!

woopy schreef:Jawel, maar soms gaat het weer even mis. Volgens mij geloven jullie mij niet helemaal.