Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb het namelijk allemaal zelf gekocht de ene heeft alles blauw en de ander alles rood
handigggg ..Ik vind het zoiezo handiger als me vriend bijvoorbeeld meegaat en hij poetst de ene binnen en ik de ander buiten of beide buiten of weet ik veel wat hoef je niet telkens heen en weer te lopen
lUI........ ze hebben beide ook een eigen kast kant al staat er dus aan de ene kant bijna niets (1,5 is ze pas dus) en aan de andere kant vanalles !11.... maarik vind zo wel alles makkelijk terug... sorry lang verhaal ;P 
Kusia schreef:Ik heb twee verzorgpony's en gebruik alles onderling. Simpelweg omdat de eigenaar maar 1 set borstels gebruikt. Daardoor heeft de ene verzorgpony schimmel gekregen van de andere
En we gebruiken nog steeds 1 borstelsetje!
En aangezien het daar op dit moment een geweldige zooi is (beiden fout
) is de kans op 'besmetting' toch nog wel groot. Maar de schimmel is al een paar maanden weg. De eigenaar was er wel van bewust dat er besmetting had plaats gevonden (er staat een paard tussen beiden die nergens last van had), maar gaf meer de schuld aan het aaien.