snowdon schreef:Hmmz ik heb nooit post gehadMaar ik verleng het niet... heb het ook nooit nodig gehad verder
Das apart, want wij hebben 'm tegelijk gehaald...
Krijg jij wel het blaadje van dr SRR dan ?
Je bent toch ook een keer verhuisd ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alvaron schreef:Ikzelf heb er voor gekozen om 'm toch aan te houden, want iets zegt mij dat er binnen een x-aantal jaar besloten wordt om het als een soort rijbewijs te gaan invoeren. Ik heb geen zin om nogmaals examen te moeten doen, geen zin in de huidige examen eisen (ja ik heb 'm nog bij het pakje boter gekregen) en geen zin in de kosten die een nieuw examen met zich meebrengen.

Alvaron schreef:Wat betreft het later verlengen, dat is dan wel met terugwerkende kracht hoor. Als je ruiterbewijs dus 31.12.2004 verloopt heb je tot eind 2006 de gelegenheid om alsnog te betalen, maar dat is dan wel over 2005 en 2006! Voor 07 - 08 krijg je direct weer de volgende rekening. Houd daar wel rekening mee...
catootje schreef:Ja maar zonder ruiterbewijs ben je ook al verzekerd hoor (als je tenminste een WA verzekering hebt).