Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(ik train zelf op basis van NH, en geloof me, het is niet leuk als de halve manege achter je rug om commentaar geeft op jouw visie
) verder zou het leuk zijn als er dressuur- en springlessen (of natuurlijk freestyle/NH!!!) worden gegeven, maar we hebben een trailer dus dat is geen voorwaarde amondi schreef:In Austerliz zit toch ook een manege? midden in het bos, dus uitrij mogelijkheden genoeg. Toen ik jong en strak was( lang geleden) heb ik er ook nog wel gereden. 1 kant van de binnenbak was volledig open en dat was in de winter niet echt fijn, maar zomers wel.
Nieuw Hagenauwen hebben wij wel eens een manege paard verkocht(ypsilon, voor de kenners) Hele goede, serieuse indruk van gekregen. Mooie faciliteiten en grote frisse stallen. Hebben ook eens in de Bit gestaan met een artikel over frisse lucht.
Maar kiezen kun het beste zelf doen. Gewoon eens binnenlopen tijdens de lessen en luisteren naar alles en iedereen.

Ik sta inmiddels al een half jaar (zeer tevreden) bij van Reemst