Dansen? (ja dansen is OOK een sport!!!
)Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar bij paardrijden heb je een zelfde soort ritmegevoel nodig als bij het dansen. En je wordt er lenig van!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Van alle sporten krijg je wel conditie en kracht (behalve schaken ofzo
) toch?

Passionato"]
Vechtsport voor inderdaad de beheersing van je spieren etc.. en weet je wat ook heel goed samengaat?
Dansen? (ja dansen is OOK een sport!!!)
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar bij paardrijden heb je een zelfde soort ritmegevoel nodig als bij het dansen. En je wordt er lenig van!
[/quote]
Idd ik ga ook voor vechtsport en dansen. Soms dans ik ook weleens, je word er niet alleen lenig van maar het is ook nog leuk!
[quote="Flippertje schreef:Bij mij bevalt hardlopen heel goed! Waarom weet ik eigenlijk ookniet, maar je krijgt er iig een goede conditie van! En op de 1 of andere gekke manier ook energie.. Of je nou door hardlopen beter gaat paardrijden denk ik niet, maar ik voel me er iig goed bij.
. Ik ben van plan om in vakantie's od wat meer aan mijn conditie te doen en eens gaan hardlopen. Na al die feestdagen etc. ..........