Wie kent Theo Kevenaar? (Ruitershop)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:43

Ik kom er heel af en toe eens, vind Theo zelf inderdaad niet zo sympathiek , maar ik zoek zelf uit wat ik nodig heb als ik er kom Haha!, dus ik heb er eigenlijk weinig last van.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:31

Ik ben zelf nog nooit in de winkel geweest, wel heb ik hem aan huis laten komen om mijn paard en zadel te bekijken en vervolgens op te vullen.
Ik vond zijn service juist heel goed OK dan!

Ik kon mijn zadel na 5 dagen ophalen, maar toen belde hij op dat hij in de buurt was en dat hij hem wel even langs kwam brengen en wilde passen.
Ik vond 'm erg netjes opgevuld en tegen een nette prijs.
Verder vond ik hem gewoon vriendelijk. Wel een wat typisch persoon, maar totaal niet vervelend.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:12

ik heb wisselende ervaringen met theo en zijn zaak. Qua zadel en scheerapparaat keurig geholpen. Alhoewel ik had met hem een vaste prijs voor het zadel afgesproken voor de reparatie ervan. Mijn moeder heeft het opgehaald en hij wilde er doodleuk een veel hoger bedrag voor hebben. "ach mevrouw lapt u toch effe bij" (mijn moeder heeft hem nog net niet over de balie getrokken Clown )
Bij alle overige keren vond ik zowel hem als het personeel niet service gericht, kortaf en erg gemakzuchtig. Mijn favoriete winkel is het niet ik vind de sfeer niet prettig.
Laatst bijgewerkt door SkyMarian op 06-01-05 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:13

Ben zelf diverse keren bij Theo Kevenaar geweest en ik kan nu niet bepaald zeggen dat de vriendelijkheid hoogtij viert. De 2 meiden die er rondlopen zeiden niets. Vervolgens staan ze je aan te kijken of ze water zien branden op het moment dat je vraagt waar iets te vinden is. Theo zelf vind ik verschrikkelijk popiejopie. Ook de prijzen zijn niet bepaald goedkoop. De 10% korting die je krijgt is er eerst als 15% bovenop gegaan. Wat dat betreft, als ik echt iets met spoed nodig heb ga ik daar even langs en anders ga ik richting Olympia in Arnhem of naar Divoza.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 22:10

We zullen het morgen wel zien, ik ben goed op de hoogte wbt de prijzen van artikelen, ik weet dus gelijk of ik teveel betaal, das wel handig.

We gaan gewoon voor de nieuwsgierigheid eigenlijk, we zijn er beide nog nooit geweest, ach en die eigenaar zelf, dat boeit me niet zo, als ik het gevoel krijg dat ik belazerd wordt of onnodig teveel betaal koop ik toch niks.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:13

cissie ik ken theo kevenaar toch wel!!!

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:41

Ik vind het wel een fijne winkel, mooi groot (beter dan de Olympia in Arnhem, die is zoooo klein). Sommige producten zijn goedkoper dan bij divoza of horselover, andere flink duurder. Je moet gewoon een beetje prijzen vergelijken. En hoe Theo en zijn personeel zijn maakt uiteindelijk toch niet zoveel uit, als je spullen maar van goede kwaliteit zijn en dat zijn ze daar zeker! Heb er al regelmatig wat gekocht en ben zeer tevreden.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:49

misschien komt het omdat ik er vaak kom, maar ze zijn altijd uiterst vriendelijk tegen mij...
en ze onthouden tenminste wat voor paard ik heb, ze weten altijd welke maat enz ik nodig heb Knipoog erg handig ik hoef nooit te zoeken Knipoog

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 00:28

Ik kom er af en toe, de klantvriendelijkheid vind ik wisselend. Toen mijn zadelboom gebroken was en na reparatie ook nog, (wat ik pas thuis ontdekte) wilde hij me eerst niet geloven, ben toen even heel duidelijk geweest en het is naar tevredenheid opgelost. Na de tijd is de klantvriendelijkheid een stuk beter geworden, denk dat ze nu ook weten wie ik ben...
Met sommige dingen is ie duur, maar met andere ook stukken goedkoper dan anderen.
Over het algemeen ben ik positief iig.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 18:05

We zijn er vrijdag ff geweest, idd een aardig grote winkel,
Mijn winkel is het niet, ik zal er denk ik niet snel terug gaan, waarom? de produkten vond ik persoonlijk erg beperkt ze hadden bv wel veel op voorraad maar het assortiment is vrij klein, behalve wbt kleding en caps dat voel me wel op dat relatief veel was, maar bv een deken waar ik voor ging hadden ze niet veel soorten, helaas.

De verkoopsters waren best vriendelijk, alleen toen we een kalendertje meenamen (dat mocht) en later niks kochten keken 1tje toch wel heel opvallend nors naar ons een goedendag kon er maar net vanaf, jammer voor hun.
Maar goed we hebben geen hele gesprekken gevoerd dus kan ik niet veel over zeggen.
Wbt de prijs ik vind ze niet goedkoop, vrij wisselend per artikel , de kleding en rijbroeken zijn toch wel een stuk duurder dan ergens anders.

Ben later naar Divoza geweest in Heteren, daar hebben ze ...tig soorten dekens dus vrij snel geslaagd gelukkig.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:53

www.theokevenaar.nl Knipoog.
Ben er nog nooit geweest, terwijl het echt om de hoek is. Wil er binnenkort toch eens langs......... Prijsverschil heb je toch wel. Hypo (olympia) en divoza willen soms ook heel erg verschillen . Olympia krijg je mij niet meer in. Wat een rotwinkel is dat. Vreselijke medewerksters.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:47

manzano schreef:
Olympia krijg je mij niet meer in. Wat een rotwinkel is dat. Vreselijke medewerksters.

schoenentrauma Schijnheilig leuk toch burlingtonsokjes *LOL* Tong uitsteken

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 06:44

Ik vond het daarvoor al niks.........alleen toen werd mijn gevoel bevestigd Knipoog.

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 07:25

Alvaron schreef:
Industrieterrein Vlamoven (niet Vlasoven).
Geen groothandel, gewoon een ruitersportzaak.
Probeert je te lijmen met standaard 10% korting te geven, vergeten er alleen bij te vermelden dat ze de prijzen eerst met 10% hebben verhoogd.
Verder vind ik met name Theo zelf zeer klantonvriendelijk. Een norse kerel die van mening is dat klanten per definitie geen verstand van paarden hebben.
Afijn, mijn mening moge duidelijk zijn...

Helemaal mee eens. Vreselijke winkel vind ik het.
Heb er ooit een bit willen halen voor mijn toen 3 jarige pony, zelf al aangegeven dat ik een enkelgebroken watertrens wilde. Maar nee, dat was dierenmishandeling, en kon je niet maken tegenover een jong dier. Totdat ze naar de maten gingen kijken van de bitten die er lagen, en er alleen een onderlegtrens (!!) in haar maat lag. Nee, dat was ineens het ideale bit... Boos!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 07:38

Uhm *meld zich* Ik kom er echt super vaak. Maar dat komt ook vooral omdat mn beste vriendin daar werkt Lachen Theo zelf mag ik eerlijk gezegd ook niet zo. Verder vind ik het een goeie maar dure winkel. 't Is ook wel zo dat ik geen zadel oid hoef te kopen, meer kleine dingetjes.. Zal ook wel verschil maken. Verder vind ik het geen slechte zaak hoor, verre van dat Lachen