, maar ik zoek zelf uit wat ik nodig heb als ik er kom
, dus ik heb er eigenlijk weinig last van. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alhoewel ik had met hem een vaste prijs voor het zadel afgesproken voor de reparatie ervan. Mijn moeder heeft het opgehaald en hij wilde er doodleuk een veel hoger bedrag voor hebben. "ach mevrouw lapt u toch effe bij" (mijn moeder heeft hem nog net niet over de balie getrokken
)
ik vind de sfeer niet prettig. 
.
. Olympia krijg je mij niet meer in. Wat een rotwinkel is dat. Vreselijke medewerksters. Alvaron schreef:Industrieterrein Vlamoven (niet Vlasoven).
Geen groothandel, gewoon een ruitersportzaak.
Probeert je te lijmen met standaard 10% korting te geven, vergeten er alleen bij te vermelden dat ze de prijzen eerst met 10% hebben verhoogd.
Verder vind ik met name Theo zelf zeer klantonvriendelijk. Een norse kerel die van mening is dat klanten per definitie geen verstand van paarden hebben.
Afijn, mijn mening moge duidelijk zijn...
Theo zelf mag ik eerlijk gezegd ook niet zo. Verder vind ik het een goeie maar dure winkel. 't Is ook wel zo dat ik geen zadel oid hoef te kopen, meer kleine dingetjes.. Zal ook wel verschil maken. Verder vind ik het geen slechte zaak hoor, verre van dat