Harry's Horse Comfort pad 'Puffer Deluxe'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:26

Katja schreef:
Waar heb jij hem gekocht Margreet? Ik wil er eigenlijk ook wel één.

Ik heb 'm gekocht bij Horse Diverse in Eemnes en dat was de laatste...
Ik heb zo'n beetje het hele Gooi en daar omheen afgebeld op zoek naar die pad, nergens te krijgen

Ze hebben bij Horse Diverse voor mij naar HH gebeld en het kan wel even duren voordat ze weer geleverd worden, ze waren erg hard gegaan.

Dit topic heb ik er recent nog over gehad:
[VMR] HH pad mét schoftvorm, waar te koop?

Ze zijn er in zwart, blauw en beige.
Fijn om te lezen dat ze ook ok blijven in de was!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:17

Dan zal ik ook maar eens rond gaan bellen. Kon me al herinneren dat er een topic over geweest was maar ik wist niet meer van wie en de zoekfunctie deed lelijk.

Inca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:08

Sjellii schreef:
Ik vind ze zo groot.. Nagelbijten / Gniffelen

Ze kunnen ook als dekbed gebruikt worden Haha! .
Ik weet niet hoe deze zijn. Ik heb er een voorloper van gehad, een jaar of 4 geleden. Deze waren net zo dik, maar had het vierkante 'anky-model' (al waren de HH er eerder). Grote nadeel van het dekje was dat de randen strak tegen je paard aan kwamen te liggen en dit leverde schuurplekken op. Heb hem daarna in de kast gegooid en nooit meer eruit gehaald. Verder vond ik ook dat de dekjes snel nat werden en moeilijk droogden. Ik hoop dat ze dit dekje verbeteringen hebben aangebracht.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:16

Dat ziet er geweldig uit!!!

De dikte van een Ankypad, de schoftuitsparing van Equiline, de lussen van Stübben en ik hoop dat de kwaliteit gewoon HH is of beter. Ik zal er binnenkort eens naar gaan kijken!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:17

Ziet er goed uit!

Wat voor materiaal is het?
Zijn ze gewoon katoenig of hebben ze zo'n soort suede-achtige bovenkant net als de Ankypads?

Ik heb pas een Rambopad gekregen en die vind ik ook heel fijn, en die is ook een stuk goedkoper dan een Ankypad, die zijn gewoon van soort katoen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:26

De buitenkant van de Anky's lijkt een soort suede, de HH is meer een soort heel kort fluweel. Beetje harig, maar dan hele korte haartjes zeg maar, redelijk stroef. De vulling van die van de HH is wat "luchtiger", maar ik denk dat als je het samendrukt de effectieve dikte niet veel scheelt.
De binnenkant is gewoon een normaal stofje, ik denk gewoon iets van katoen ofzo, imo niks bijzonders.
Mijn paard zweet er niet meer of minder onder dan onder de normale dunne katoentjes die ik anders gebruik.
Die kleine lusjes bovenaan zijn heel fijn, de lussen voor de singel onderaan zaten voor mij op de verkeerde plek, dus die heb ik er af gehaald.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:40

Oke, dank je! Lachen

Hij klinkt in ieder geval goed, ik begin wel nieuwgierig te worden... Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 10:11

Dik gevuld pad, vooral geschikt voor intensief gereden paarden. Met voorgevoormde rugnaad en handige lusjes om aan de ringetjes onder het zadelrokje te bevestigen. Buitenzijde van suèdine, onderzijde van 100% katoen met dikke polyfill vulling. Kleuren zwart, navy en beige. 3200561 Maat veelzijdigheid (100 x 70 cm). 3200562 Maat dressuur (120 x 70 cm).

Ik ga ook maar eens kijken waar ze bij mij in de buurt verkocht worden.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:47

Ze komen deze week weer binnen bij HH heb ik gehoord!
En ook in het wit en de nieuwe kleur seagrass, ben erg benieuwd... Ik heb de zwarte en die is echt super de super mooi, ligt ook nog eens keurig. Snap echt niet dat mensen die rechte Anky-dingen nog langer gebruiken Lachen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 14:20

Ik heb 'm gewassen en inderdaad: OK dan! En ook nog eens verbazend snel droog.
Ik denk dat er binnenkort nog wel zo eentje bij komt!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:02

*zucht* waarom verkopen ze zulke leuke pads niet in zadelvormige?? als ik zo'n kleedje bij Gam op de rug leg is gelijk mijn hele paard verdwenen... Verdrietig

daarnaast zie ik het nu niet in van die hele lappen. het paard gaat eronder alleen maar onnodig zweten en het lijkt me schuren. Scheve mond

zo ik heb gezegd.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:21

Margreet schreef:
Ik heb 'm gekocht juist om het model op de rug, dat anky-spul enzo is wel leuk, maar het ligt voor geen meter op een paard met flink wat schoft

Klopt helemaal! Valt mij trouwens vies tegen van die Anky dekjes, probeer hem elke keer zo te leggen, dat hij dus niet zo strak op paards schoft ligt, maar is me nog steeds niet gelukt. Deze pad lijkt me echt ideaal dan is zo'n geval! Ik wil er ook een!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:43

astridastrid schreef:
Ze komen deze week weer binnen bij HH heb ik gehoord!
En ook in het wit en de nieuwe kleur seagrass, ben erg benieuwd... Ik heb de zwarte en die is echt super de super mooi, ligt ook nog eens keurig. Snap echt niet dat mensen die rechte Anky-dingen nog langer gebruiken Lachen!

Ik hoop dat ze snel weer binnen komen, ik wil na deze positieve reactie's er ook wel 1 hebben

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:41

Mmm ja ben ook wel benieuwd, heeft iemand misschien een foto van die Beige?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:52

heej deze zijn ook leuk! en de prijs staat mij ook erg aan! hopen dat er binnenkort meer kleuren varianten komen Lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:54

Volgens mij zijn er alleen maar foto's van de blauwe beschikbaar?!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 17:41

Margreet schreef:
Ik heb er eentje en hij bevalt me prima. Ik heb 'm gekocht juist om het model op de rug, dat anky-spul enzo is wel leuk, maar het ligt voor geen meter op een paard met flink wat schoft, deze van HH is wel goed.
Hoe hij in de was blijft kan ik je nog niet vertellen, misschien valt dat wel zwaar tegen...
De prijs is zeker aangenaam, ik heb er iets van 22 euro voor betaald.

Ze zijn trouwens ook lang genoeg, dit itt Anky. Ik heb dan een korte (veelzijdigheid) omdat ik 'm onder m'n springzadel gebruik, maar zelfs die is nog lang genoeg om ook onder m'n dressuurzadel te kunnen (wel krap aan). En er is dus ook een langere uitvoering.

Prijs valt me mee. En het model is inderdaad zo op de foto beter dan die vormeloze anky pads.

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:51

Zijn ze er ook in verschillende afmetingen?
Zo nee, iemand die hem heeft, wil die dan zo lief voor mij zijn om het even op te meten? Bloos

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 11:53

Misschien moet je het topic eens lezen voordat je een vraag stelt?! De maten staan er namelijk gewoon in, van de site van HH waar ze ook keurig op staan...

Maat veelzijdigheid (100 x 70 cm). Maat dressuur (120 x 70 cm).

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:31

Ze hebben op de site nu ook een balkje met de kleuren staan.
Voor diegene die het nog niet gezien hadden Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 19:45

Daar had ik inderdaad al om gemaild, of ik voorbeelden van de kleuren mocht hebben. Nooit geen reactie gehad, maar nu staat het wél opeens op de site? Weird..

Afbeelding
Seagrass.. Lovers

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 19:55

Oeh... die seagrass...! Echt chique! En dan met bijpassende bandages, halster, poetssetje Kwijl.
Ilse, ik weet wel dat de dekjes een hele tijd uitverkocht zijn, misschien dat ze daarom geen foto's konden maken. De seagrass is net binnen volgens mij (had gebeld, zoals eerder te lezen is in dit topic).

DEESenJAMBO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:06

Ik vind t er erg mooi uitzien, helemaal omdat er meer vorm op de rug inzit en singellus aanzit. Maar waar ik last mee heb met HHchabrakjes is dat ze vaak erg groot zijn.
Fijn voor de gene met lange zweetbladen en grotere paarden... Minder voor kleinere dressuur zadels en kleinere paardjes/pony Haha!
Want van jambo blijft denk ik nix meer over als ik zown pad opleg Haha!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:15

als je de kleuren niet leuk vind koop je toch de witte of de beige en die doe je dan in de textielverf Haha!
ik vind ze er echt supermooi uitzien maar wel jammer van de saaie kleurtjes..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 21:39

Ik heb ze ook een mailtje gestuurd vanmiddag wanneer ze weer leverbaar zijn. Daar zal ik dan ook wel niks meer van horen Verward Heb het volgens mij al een keer vaker gehad met hun, dat ze niet reageren op mailtjes! Ik denk trouwens dat er straks wel meer kleuren komen maar dat ze eerst even kijken of mensen er wel interesse in hebben.