Het bericht is van Idra Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en besloot om eens anders dan anders te vlechten (we hebben Arabieren op stal, dus allemaal verplicht lange manen die in een hengstenvlecht moeten op concour)
SANEX schreef:Dat werkt ongeveer hetzelfde als een invlecht in de staart. Je moet danidd op de rug zitten of met een behoorlijke verhoging boven je beest staan.
Je begint dan met 3 strengen, 2 aan de zijkant, 1 uit het midden. Die vlecht je zoals normaal, elke keer pak je van de zijkanten stukjes mee en vlecht je weer verder.

SANEX schreef:Natuurlijk mag dat bij een merrie, mag bij alle geslachten
Waar de temr hengstenvlecht vandaan komt weet ik zo niet, misschien dat iemand anders daar een verklaring voor heeft, maar geslacht doet er niet toe hoor
. Lampje schreef:Ik leg het wel op stal uit... Niet zo moeilijk je hebt het zo onder de knie!
Alleen diknek's manen doen gewoon zeer zo dik!! hihih hij heeft zulke bossen (uit ervaring spreek ik) Maar als je straks op stal komt leg ik het wel uit
cinv schreef:Ik probeer ook vanalles ...deze resultaten heb ik al gehad
[image]
[image]
[image]
het beste is..zelf testen denk ik...pff maar de mijne houden niet...
Tanjake schreef:Jen?
Ga nog heel wat mogen oefenen denk ik om bij dikkie zo'n mooie vlechten te verkrijgen
Tanjake schreef:Wow Jen die ziet er wel erg netjes uit. Mooi... En deze is dan gewoon gevlochten, of onderhands?
Makhali, dat is misschien ook een goede tip zal ik eens proberen. Ja oefening baart kunst, hopelijk want ik doe al een half uur om een pony met dunne en niet super lange manen te vlechtenGa nog heel wat mogen oefenen denk ik om bij dikkie zo'n mooie vlechten te verkrijgen
). Dit paard heeft manen van 120 cm lang.