Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dan had ik het ook niet gered, maar ik heb er hard voor geknokt.. en als dat meisje zo dol is op dat paard en er ook zo hard voor wilt knokken, dan red zij het!
Devica"]
maar heb je trouwens ook de tijd er voor?? Je zit nog op school, hebt huiswerk. En je hebt het paardje nog niet zo heel lang gezien. Ik snap wel dat je hem mega tof vind, maar ik denk dat je hem moet "laten varen" .
Want je red het gewoon niet met het geld, want spullen moet je hebben, en dan ben je echt wel meer kwijt dan die 5.000 euro! *ik vind het echt veel geld!*
xxiezz
[/quote]
Alles is geregeld / kan geregeld worden, alleen dat egld nog voor hem zelf.. en ja, het is idd ook veel geld maar wat moet je anders als je ergens verlieft op bent en het niet los kan laten?
[quote="Cow_horse"]
mijn pony komt van een ponykamp, ik heb 2 of 3 dagen op haar gereden, maar was zo dol op dit beestje...
en als dat meisje zo dol is op dat paard en er ook zo hard voor wilt knokken, dan red zij het!
[/quote]
Een heel verhaalIk hoop dat wij (Shari dan) dit zelfde verhaal ook na zal kunnen vertellen over 1 of 2 jaar!
[quote="pol013"]
Staar je niet blind op dit ene paard. Ik weet dat je het gevoel kunt hebben dat er nooit meer een paard komt wat net zo goed bij je past maar dat blijkt achteraf wel mee te vallen.
Als ik jullie was zou ik alles uit de kast trekken om dat geld nog bij elkaar te krijgen: werken (en dan niet bij voorbaat al denken dat is nooit genoeg, je zult iets moeten doen!) en alvast cadeaugeld innen bij familieleden. MAAR als het dan nog niet lukt, realistisch zijn!!
ER zijn echt veel meer leuke paarden te koop die een stukgoedkoper zijn en waar je ook de tijd van je leven mee kunt beleven.
[/quote]
Dat is juist ook weer zo'n probleem. Het gaat haar niet om een paard.. Het gaat om Braveheart
[quote="Chubby schreef:Als ik jullie was zou ik -aangezien dit paardje toch verder niet te koop staat- lekker doorgaan zoals jullie nu bezig zijn met de verzorging. Een paard kun je kopen als je voldoende (spaar) geld hebt. Ik zou zeker niet gaan lenen (niet bij een bank en ook niet ergens anders) om een paard aan te schaffen!!