Hooi voeren in zandbak, hoe het beste?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:59

een speciekuip, een vleesbak, een oude badkuip, of wat ik ook ooit gebruikt heb, een oude plasticken hondemand

ik zou er wel idd zowiezo iets onder leggen, anders krijgen ze al gauw teveel zand binnen Knipoog

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 18:04

Zo'n grote bak verbouwd voor hooi, lijkt me goed. Hoe kom ik hier aan, bij mij nog nooit gezien!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:49

zo'n megagrote jerrycan, die worden bij veel fabrieken gebruikt, ik zou gewoon een advertentie plaatsen op markt plaats
de vleesbakken op een slachterij zijn al kant en klaar, dat zijn grijze grote bakken, ook in de visserij worden die gebruikt, wij hebben er ook een stuk of 4, ideaal voor water of hooi/kuil
kzal es zoeken of ik ergens een foto ervan heb Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:51

In Amersfoort zit een bedrijf daar staan er hele stapels van langs het spoor.
Verder heb ik deze voor je gevonden:

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:59

Afbeelding

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 22:11

Bedankt Sugarmiss, alleen beetje prijzig, die 2e hands, heeft iemand die voor mij?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:07

Ja daar moet je net tegen aan lopen. Veel sites afstruinen, vooral commerciële/zakelijke sites.

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:55

een speciekuip in een auto of trekkerband! dan valt hij niet zo snel om hen het is heel veilig! Heb ik ooit al eens in de bit gelezen geloof ik. Wij hebben 5 paardjes dus bij ons werkt dat niet. Wij hebben een pad van stalroosters die we uit een oude varkesstal hebben gehaald en daar leggen we het hooi op je kan het ook heel makkelijk schoon maken: even met de greep het hooi eraf en dan met de bezen het zand eraf vegen. Het is ook handig als je paard altijd in de modder staat want dan kunnen ze op het droge als je paard te lang in de nattigheid staat brokkelen zijn hoeven nl heel erg snel af. en in de winter hoeven ze niet over de bevroren hobbels te lopen!!