vraagjes over rijden op het strand....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yannique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 19:30

ik ben vandaag met m'n pony naar het kootwijkerzand geweest. dat is ook een super grote zandvlakte (alleen zonder water) ook was er harde wind en er waren wat mensen aan het vliegeren met een parachute. Maar mijn pony gaf er eigenlijk niks om. ik heb ook een stukje gegalopeerd, en dat ging ook goed.......Dus eigenlijk zie ik niet zoveel problemen!! Knipoog

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 21:31

Ik vroeg me ook af of er nog speciale tijden zijn dat je wel of niet op het strand mag rijden. Bijvoorbeeld van November tot Maart of zo, omdat er dan minder mensen zijn. Zoiets had ik ooit gehoord en ik wil graag een keer naar het strand met een vriendin. Weet iemand dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 23:56

yannique schreef:
Gaaf, misschien kunnen we wat afspreken!! Lachen

Wij hebben ons huisje in nieuwvliet bad, crox houcke. Bij de panneschuur, ik weet niet of je dat kent.....

Ik meld me dan ook gelijk maar even Haha! Leuk dat jullie ook van de Zeeuwse kust genieten! Ik kom uit een klein dorpje in WZVL, en heb daar nog gestaan ten tijde van m'n trektocht Haha!

@ Jennyz, in het zomerseizoen, mag je enkel tot 's ochtends 10 uur en vanaf 's avonds 7 uur op het strand geloof ik... Zou ik moeten nakijken. In het winterseizoen mag je er wel overdag naartoe. Echter, dit kan ook verschillen per strand, dus dat zou ik van te voren even uitzoeken Lachen

yannique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 08:14

Maya schreef:
Ik meld me dan ook gelijk maar even Haha! Leuk dat jullie ook van de Zeeuwse kust genieten! Ik kom uit een klein dorpje in WZVL, en heb daar nog gestaan ten tijde van m'n trektocht Haha!

@ Jennyz, in het zomerseizoen, mag je enkel tot 's ochtends 10 uur en vanaf 's avonds 7 uur op het strand geloof ik... Zou ik moeten nakijken. In het winterseizoen mag je er wel overdag naartoe. Echter, dit kan ook verschillen per strand, dus dat zou ik van te voren even uitzoeken Lachen

Bij de stranden van nieuvliet, cadzand enz. geld tussen juni en september mogen paarden niet op het strand tussen 10:00 en 18:00. En dan alleen aan de waterrand.

De rest van het jaar mag je gewoon rijden......over het hele strand.

!Wat gaaf een trektocht!!

Fielychi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:59

reken maar dat ie er zin in al hebben... wind en onbekend iets = dikke pret!

tipje: veeeeeeeeeeeeel stappen, of alleen maar stappen en draven.
Als je geen opgefokt paard wilt, mag hij niet weten dat als hij eenmaal op het strand is knetterhard mag gaan..
en ook: blijven rijden