ik geloof er wel in. in onze wei hebben we 1 gedeelte waar de paarden NOOIT iets eten, en er ook niet graag komen. Het ligt niet aan het gras daar, of dat er iets is. Heb er in al die jaren zelden een paard lang uit zichzelf zien staan,ook logeerpaarden komen er niet graag. Op zich niet erg of raar.. behalve als je weet dat in 1600 daar een huis stond waar de mensen met lepra woonden die het dorp uit werden gezet........ zou het dan toch?
yannique
Geplaatst: 04-01-05 20:16
Ik geloof er wel in, ik denk ook dat paarden een zesde zintuig hebben......er gebeuren daar zoveel dingen mee, dat kan geen toeval zijn!
_Priscill_
Geplaatst: 04-01-05 20:22
Aan de ene kant geloof ik er wel in en aan de andere kant weer niet. Ik denk dat er een deel van wel waar is dat paarden dat kunnen zien of aan voelen. Maar ik heb zoiets eigeljik nog nooit van dicht bij meegemaakt dat het zo ongeveer was om het zeker nte weten. maar ik denk dat er zeker een deel van waar is dat paarden(meerdere dieren)dingen kunnen zien/aan voelen met dingen die wij niet kunnen.
vencedor
Geplaatst: 04-01-05 22:18
k heb ook een verhaal gehoord over een renpaard. dat paard was met een race ongelukkig gevallen en de jockey was overleden. volgende race op de zelfde baan, gooide het paard zn nieuwe jockey eraf en stopte precies op de plek waar zijn vorige jockey was overleden en begon allemaal te hinniken. heel freacky...ik weet niet of het waar is..maar toch
Inca
Geplaatst: 05-01-05 02:10
Ik geloof daar niet in. Wel dat zij beter dingen aan kunnen voelen, van hun instinct is meer over dan bij ons. Maar paranormaal? Ik noem het bakkabouters...
Kitten
Geplaatst: 05-01-05 12:59
Inca schreef:
Ik geloof daar niet in. Wel dat zij beter dingen aan kunnen voelen, van hun instinct is meer over dan bij ons. Maar paranormaal? Ik noem het bakkabouters...
Ja en achter ieder blaadje/grassprietje zit wel een nest vol...............
Nerwen
Geplaatst: 05-01-05 13:59
Kitten schreef:
Ja en achter ieder blaadje/grassprietje zit wel een nest vol...............
Ja.... heel erg.. En ze lijken het ene paard ook vaker lastig te vallen dan het andere >;) Heel verdacht...