Paarden vergeten alles na 2 weken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 01:19

nee, geloof ik ook helemaal niets van
Ik weet nog een slootje waar we 2 jaar geleden met zn 2en in zijn gevallen, iedere x als we er langs komen blijft ie nog nerveus en loopt ie er liever met een grote boog omheen! (en zo kan ik nog heel veel voorbeelden op gaan noemen).

Auke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:17

een paard leert langzaam maar vergeet noooooit iets!!!!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:46

Dat zal wel erg worden met al die paarden die tijdelijk rust krijgen. Die zou je dan opnieuw in moeten rijden.

Of wat dacht je van een Z paard dat na het behalen van het sportpredikaat eerst veulens krijgt. Dit paard zou je dan nooit meer als leerpaard kunnen verkopen.

Het is dus onzin wat ze je verteld hebben.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:58

Nee, absoluut niet waar.
Na 2 weken Romereis kwam ik terug en kwam ze bokkend in galop op me af. Verder was ze continue aan het klieren die 2 weken en bleef ze voor de wei op me wachten... Ach gut

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:51

Mijn paard lijkt blijer mij te zien als ik een paar dagen niet geweest ben Tong uitsteken dan kijkt hij echt geïnteresseerd.
Wij hebben ooit in de les een volte moeten maken dan daarin een kleine volte om dan terug op de grote te komen en aan te springen in galop! O wee als ik dat nu nog durf te herhalen ook al doe ik het dan niet om in galop te gaan Tong uitsteken