Zo weinig maar?!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mariek1983 schreef:Nou als ik de prijzen zo eens hoor, dan zinkt me de moed in de schoenen LETTERLIJK! Dat zijn geen prijzen meer die ik kan betalen
Mariek1983 schreef:ja dat hoorde ik idd! Werd vandaag ook getipt over een stal in beek (wel weer eind verder maar toch) daar was het maar €90,- Er lopen gewoon wat dingen niet goed op die stal waar ik nu zit, en is geen service en een heel maf beleid. En ze willen de prijzen dus omhoog gaan gooien, maar ik heb zelf zoiets van , als de facaliteiten hetzelfde blijven ga ik ech nie meer betalen. Dus op he moment dat er sprake komt van prijsverhoging heb ik de spullen al gepakt bij wijze van
Er is ook een redelijke buitenbak aanwezig. Mariek1983 schreef:ja dat hoorde ik idd! Werd vandaag ook getipt over een stal in beek (wel weer eind verder maar toch) daar was het maar €90,-
Lisjuh87 schreef:Spijtig maar elk nieuw jaar gaan de rpijzen omhoog bij alles en bij elke stal dus ook ....alles word duurder...volgend jaar zou het ook weer zover zijn elk nieuwjaar gaan de rpijzen weer omhoog daar ontkom je niet aan...
maar dat is echt niet bij elke stal zo
Lisjuh87 schreef:Spijtig maar elk nieuw jaar gaan de rpijzen omhoog bij alles en bij elke stal dus ook ....alles word duurder...volgend jaar zou het ook weer zover zijn elk nieuwjaar gaan de rpijzen weer omhoog daar ontkom je niet aan...
). Ik sta er zelf niet, maar op een privestalletje in de buurt. Ik zag dat je op presikhaaf woont (net als wij) en dan is de afstand ongeveer 9 km, afhankelijk waar je op presikhaaf woont.
manzano schreef:Er wonen echt veel bokkers in de buurt. Ik woon ook in presikhaaf.......uhm tja, ik weet verder geen stallen dan die hier al genoemd zijn.