Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
baroen schreef:ik vraag me bij de foto's wel iets af..... waar heb je wat gesmeerd? als daar bv carboleum (carbolineum what ever) gesmeerd was , of hertshoornolie...dan zag dat hekje er niet zo mooi wit meer uit.... ik snap wel dat honderd meter hek insmeren met deze spullen niet echt te doen is, dus idd een stroomdraadje zal de beste optie zijn... maar toch gewoon ff het vraagje...
Barb schreef:hahaha het lijkt wel of mijn Gentle daar gestaan heeft. Ik heb op mijn hout lamsvet gedaan en ik heb nergens meer last van.
Dus ga even naar de dierenwinkel en haal daar een bakje lamsvet, als het ontdooit is smeer je het op de rand.
yannique schreef:kijk even bij www.divoza.nl en dan bij ondeugeden, daar staan allerlij soorten antibijt kappen. een vreselijke dekenbijter, luchtzuiger en houtvreter bij ons op stal heeft dat ding ook. het werkt echt super!!! dat is die ene van 18,- euro. beetje zalmkleurig.
yannique schreef:kijk even bij www.divoza.nl en dan bij ondeugeden, daar staan allerlij soorten antibijt kappen. een vreselijke dekenbijter, luchtzuiger en houtvreter bij ons op stal heeft dat ding ook. het werkt echt super!!! dat is die ene van 18,- euro. beetje zalmkleurig.
NadjaThaBest schreef:nou dat is ok weer een beetje te veel van het goede.
yannique schreef:nauw, als het zo'n ontiegelijke knager is lijkt het me wel handig. Bespaart je een hoopt tijd om langs ieder houtje een stroomdraadje te spannen....
En van knagen komt meestal luchtzuigen, en dan ben je nog verder van huis toch??
yannique schreef:nauw, als het zo'n ontiegelijke knager is lijkt het me wel handig. Bespaart je een hoopt tijd om langs ieder houtje een stroomdraadje te spannen....
En van knagen komt meestal luchtzuigen, en dan ben je nog verder van huis toch??