Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je kunt beter een 2ehands Kieffer of zo kopen, heb je echt veel meer plezier van!!!
Ik heb de deken al tien keer gewassen maar de zweetlucht gaat er maar niet uit!!!
Mijn paard was telkens kliedernat onder de deken en stonk gewoon naar zweet, zo goed ademende de deken, en terug nemen ho maar....
Mijn slecht passende zadel en mijn nep-ademende deken kon ik na drie maanden tijd bij het grofvuil doen! Echt vreselijke service!!!
Concorde schreef:Allegra: Ik heb exact hetzelfde gehad! Inclusief dreigbrief van die Leen (van Zadelmarkt)
dieneke schreef:Weet je wat et nou is? De een heeft goede ervaringen met het zadel en de ander weer et tegenovergestelde, dus ik weet niet wat ik nou moet doen. Maar ik denk dat ik een keer ga kijken in Vlissingen.
Ik ben ook voor een 2ehandszadel aant kijken, ik zie nog wel...
nou, niet op de rug van mijn paard dus
Dat was een wat oudere dame, later ben ik er weer geweest en toen stond er een jongere versie (ik denk misschien moeder en dochter?) deze dame was een stuk aardiger en naar mijn idee ook wat eerlijker, kwam over of ze er iets meer verstand van had, tja je moet het treffen, ik heb er in ieder geval niets gekocht. (2e keer was een jaar na de eerste keer, ik ging toen om te kijken of het al wat beter was geworden)LaFunkyJazz schreef:wat ik denk, dat de merano zadels beter zijn dan de veelzijdigheids zadels oid die de meeste hebben gekocht.
Ik hoor steeds meer betere verhalen over zadelmarkt terwijl je eerst alleen maar slechte hoorde.
Sinds de merano zadels er zijn, en Ascot hoor je betere verhalen
correct me if I'm wrong