Stoppen of toch niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:05

Ben benieuwd hoe het gegaan is...

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 15:53

Nou.. het ging weer lekker.. not.
Mijn halster en halstertouw waren nu weg, en na veel zoeken alleen het touw terug gevonden, waar het halster dus is.. Verward
Maar goed.. rijden ging ook niet lekker, ik had dr eerst los gegooid, want ik kon uit het schrift opmaken dat ze al vanaf zondag stil gestaan had.. dus mevrouw was erg druk. Vervolgens moest ik er op zonder zadel, en ik ben niet zo lenig, dus dat ging niet.. na veel klooien heb ik gevraagd of iemand mij wou helpen en toen zat ik erop, en toen ging mevrouw steigeren, dus stond ik er ook zo weer naast (niet gevallen gewoon eraf gegleden zeg maar.. Dus ben ik dr maar gaan longeren en daarna rijden. Toen ik er eindelijk goed en wel op zat, bleek het al kwart voor 2 te zijn.
10 voor 2 kwam de eigenaresse het erf op rijden (ik reed buiten). Ze had wat lekkers meegebracht en kwam vertellen dat ze niet kon vandaag.. Boos!
Dus nu hebben we morgen weer afgesproken. Maar ik ben het inmiddels dus echt wel zat. Ik vind het niet leuk meer. Dus dat ga ik morgen ook zeggen. Dat als er niet een heleboel dingen veranderen ik niet meer kom. Dan red ze zich maar... Als ik zoveel dingen moet doen, is het niet leuk meer..

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:14

Waardeloos dus weer, heb je je er helemaal op voorbereid om een gesprek met haar te hebben..... Ze voelt het wel aankomen natuurlijk

LPtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 17:26

ik heb dit ook gehad met mijn vorige verzorg paard , ben zo blij dat ik er toen mee ben gestopt als ik dit zo weer lees!

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 14:54

Nou als iemand nog een bijrijder in Groningen zoekt.. ik ben weer beschikbaar hoor!
Toen de eigenaresse eerst 35 minuten te laat kwam.. reageerde ze alsof ik iets heel raars voorstelde toen ik zei dat Angel vaker moest lopen. Ze wou wel doordeweeks komen.. maar dan kwam ik al, dus dan hoefde dat niet.. Snapte het niet helemaal. Maar toen ging ze zeggen van nou ja, dan kan ik ook wel 'sochtends rijden (omdat ik meestal 's middags kom). Toen ze zei dat ze dan maandag zou beginnen daarmee, wsa ik even stil. Toen vroeg ze, niet zo aardig, waarom ik stil was.. En toen zei ik dat ik aan het nadenken was. Nou dat mocht niet. En bla. En ik deed alsof het mijn pony was, en dat ik haar de les voorschreef enzo.
Nou ja, dat was natuurlijk allemaal niet zo. Dus zei ik dat het voor mij op die manier niet hoefde. En toen heeft ze mij weggestuurd. Dus ik ben al mijn spullen gaan pakken en weggegaan.. ik heb Angel nog even geknuffeld en ben bepakt en bezakt op mijn fietsje gestapt.
Ik ben nu wel boos. Maar zit er verder niet over in. Op naar de volgende.. Scheve mond

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 15:18

Ik vind eerlijk gezegd wel dat je stellig bent in je uitspraken. Het paard is nog steeds van haar en jij kan voor haar niet bepalen wat zij er mee doet. Al laat ze hem de hele week op stal staan, dan heb jij daar nog steeds niets over te zeggen. Ze heeft 4 kinderen en een HBO studie las ik, nou ga er maar aan staan (maar wellicht begrijp jij dat pas als je zelf wellicht ooit een kind krijgt). En ja dan kan je denken neem dan geen pony/paard, maar wellicht heeft ze dit paard al wat langer en is er toch aangehecht. Daarnaast neemt ze wel de moeite om iedere maand de rekeningen voor het paard te betalen. Nogmaals het niet is jou paard en als het je niet bevalt dan moet je weggaan.

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 15:20

Ik heb het heus ook niet precies zo gezegd als het hier staat.. ik heb gezegd dat ik het niet eerlijk vond naar Angel..
Een pony hoort er gewoon vaker per week uit te komen.. Nouja, zij vond blijkbaar van niet.. dan niet dan zoekt ze het zelf maar uit. Ze hoeft ook niet zo raar tegen mij te doen, ik heb alleen maar het beste met haar pony voor..

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 16:23

sneu voro Angel

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:29

Jammer dat je zo'n ervaring moet hebben als bijrijder..Maar blijkbaar wilde mevrouw B het ook niet anders?! Ik denk dat het goed is dat je eerlijk bent geweest over het hele geval en dat je hebt verteld wat je dwars zat.
Het is jammer dat die vrouw niet wat serieuzer met haar paard om is gesprongen of in ieder geval wat meer vanuit het belang van het paard heeft gedacht. Ook al zal ze het beest 7 dagen per week in een stronthoop van een stal laten staan, dat moet zij weten, maar daarmee is het in mijn ogen wel een paardonwaardig persoon. Kan ze best 4 kinderen en een hbo-studie doen maar zo ga je niet met je beesten om.
Erg jammer voor Angel, deze baas...

Succes met het vinden van een fijn, nieuw verzorgpaard (met een fijne bijbehorende baas!)

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 20:20

Wie ow wie, heeft iets leuks voor mij??