Nou.. het ging weer lekker.. not.
Mijn halster en halstertouw waren nu weg, en na veel zoeken alleen het touw terug gevonden, waar het halster dus is..
Maar goed.. rijden ging ook niet lekker, ik had dr eerst los gegooid, want ik kon uit het schrift opmaken dat ze al vanaf zondag stil gestaan had.. dus mevrouw was erg druk. Vervolgens moest ik er op zonder zadel, en ik ben niet zo lenig, dus dat ging niet.. na veel klooien heb ik gevraagd of iemand mij wou helpen en toen zat ik erop, en toen ging mevrouw steigeren, dus stond ik er ook zo weer naast (niet gevallen gewoon eraf gegleden zeg maar.. Dus ben ik dr maar gaan longeren en daarna rijden. Toen ik er eindelijk goed en wel op zat, bleek het al kwart voor 2 te zijn.
10 voor 2 kwam de eigenaresse het erf op rijden (ik reed buiten). Ze had wat lekkers meegebracht en kwam vertellen dat ze niet kon vandaag..
Dus nu hebben we morgen weer afgesproken. Maar ik ben het inmiddels dus echt wel zat. Ik vind het niet leuk meer. Dus dat ga ik morgen ook zeggen. Dat als er niet een heleboel dingen veranderen ik niet meer kom. Dan red ze zich maar... Als ik zoveel dingen moet doen, is het niet leuk meer..